У статті обґрунтована вагомість проблеми корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного
спектру. Здійснено теоретичний аналіз зарубіжної та вітчизняної літератури з проблеми корекції поведінки дітей
раннього віку з розладами аутистичного спектру залежно від особистісних властивостей, структури порушення.
Стаття доводить значущість психолого-педагогічних, емоційно-відновлювальних, нейрокорекційних та біологічних
методів корекції поведінки для психічного розвитку дитини в цілому. Розкриваються такі аспекти: корекція
поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру; характеристика психолого-педагогічних теорій;
особливості корекційно-розвивальних стратегій для навчання та соціалізації дітей з розладами аутистичного
спектру в суспільстві. Зроблено висновок про те, що вивчення різних методик і технологій щодо корекції
поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру допоможе вирішити одну з актуальних проблем
в теорії навчання і виховання дітей цієї категорії.
The article substantiates significance of the problem of behavior modification of children with autism spectrum
disorders at an early age.
It was made a theoretical analysis of foreign and domestic literature on the problem of behavior modification of
children with autism spectrum disorders at an early age depending on personality characteristics and the structure of the
disorder. The article proves the importance of psycho-pedagogical, emotionally-restorative, neurocorrective and
biological methods of behavior modification for the child’s mental development in general. These aspects are disclosed:
the behavior modification of children with autism spectrum disorders at an early age; the characteristic of psychopedagogical
theories; particular qualities of correction- and development-training theories for studying and socialization
of children with ASD in society. It is made the conclusion that learning different methods and techniques of behavior
modification of children with autism spectrum disorders at an early age can help to solve one of actual problems in the
theory of training and upbringing of such children.