Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слуху

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куроєдова, В. Д.
dc.contributor.author Сокологорська-Никіна, Ю. К.
dc.contributor.author Пахомова, Н. Г.
dc.contributor.author Бавикіна, О. І.
dc.date.accessioned 2018-12-11T14:36:30Z
dc.date.available 2018-12-11T14:36:30Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Комплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слуху / В. Д. Куроєдова, Ю. К. Сокологорська-Никіна, Н. Г. Пахомова, О. І. Бавикіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 42-48. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22107
dc.description.abstract У статті розглядається проблема надання комплексної стоматологічної, ортодонтичної та психолого- педагогічної допомоги дітям із вадами слуху. Обґрунтована необхідність інтегративних медичних і психолого- педагогічних знань при роботі з дітьми із обмеженими психофізичними можливостями. Розкрито напрями, етапи і зміст надання комплексної психолого-педагогічної, стоматологічної та ортодонтичної допомоги дітям із порушеннями слуху. Здійснено аналіз ортодонтичної та стоматологічної патології в дітей із вадами слуху. Проаналізовано результати анкетування дітей із вадами слуху за спеціально розробленою анкетою. Встановлено, що для підвищення ефективності надання стоматологічної, ортодонтичної та логопедичної допомоги дітям із порушеннями слуху лікарям-стоматологам, ортодонтам і логопедам потрібно враховувати психологічні та анатомо-фізіологічні особливості пацієнтів, звертати більше уваги на мімічні реакції глухих пацієнтів та бути в тісній професійній співпраці. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of providing complex dental, orthodontic and psychological-pedagogical assistance to children with hearing impairment. The necessity of integrative medical and psychological-pedagogical knowledge in work with children with limited psychophysical capabilities is justified. The author reveals the directions, stages and content of providing complex psychological, pedagogical, dental and orthodontic care for children with hearing impairment. The article analyzes the orthodontic and dental pathology in children with hearing impairment. The results of the questionnaire survey of children with hearing impairments on a specially developed questionnaire are analyzed. To improve the effectiveness of dental, orthodontic and speech therapy for children with hearing impairments, dentists, orthodontists and speech therapists need to take into account the psychological and anatomical and physiological characteristics of patients, pay more attention to the mimic reactions of deaf patients and be in close professional cooperation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти із вадами слуху ua
dc.subject патологія прикусу ua
dc.subject анкетування ua
dc.subject ортодонт ua
dc.subject логопед ua
dc.subject гігієна порожнини рота ua
dc.subject children with hearing impairment ua
dc.subject bite pathology ua
dc.subject questioning ua
dc.subject orthodontist ua
dc.subject speech therapist ua
dc.subject oral hygiene ua
dc.subject.classification 37.015.3+616.31]-06:616.28-008.1]-053.2 ua
dc.title Комплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слуху ua
dc.title.alternative Complex psychological, pedagogical, dental and orthodontic care for children with hearing impairment ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу