Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комплексний підхід до процесу реабілітації дітей з особливими освітніми потребами у сучасному навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дмітрієва, О. І.
dc.date.accessioned 2018-12-11T11:54:52Z
dc.date.available 2018-12-11T11:54:52Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дмітрієва, О. І. Комплексний підхід до процесу реабілітації дітей з особливими освітніми потребами у сучасному навчальному закладі / О. І. Дмітрієва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 10-15. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22094
dc.description.abstract У статті автор розкриває значення комплексного підходу до процесу реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, висвітлює основні аспекти змісту діяльності фахівців, які здійснюють комплексний підхід до реабілітації учнів сучасного навчального закладу. Автор засвідчує, що проблеми дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі із наслідками дитячого церебрального паралічу, необхідно вирішувати комплексними методами. На сьогодні у Кам’янець- Подільському багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі розроблено комплексний підхід до реабілітації вихованців. Автор наголошує на тому, що звернення батьків дитини у заклад, це – важливий крок у процесі подальшого життя дитини. Проте дуже відповідальним етапом є комплексний підхід до реабілітації дитини в умовах закладу, яка включає обстеження дитини на засіданнях психолого-медико-педагогічної комісії центру, фіксацію стану розвитку вихованця та спостереження за динамікою розвитку із внесенням коректив; робота з дитиною медиків, психолога, дефектолога, соціального педагога, логопеда, вчителя лікувальної фізкультури, педагогів закладу. Особливе значення має тісна співпраця усіх фахівців реабілітаційного блоку з батьками і близькими до вихованців людей, їх активна позиція щодо реабілітації власної дитини. ua
dc.description.abstract In this article the author explains the meaning of the complex approach to the process of rehabilitation of children with special educational needs and finds out the main aspects of activity of those experts who realize the complex approach to rehabilitation of pupils in modern educational institution. The author affirms that the problems of the children with special educational needs, including children with the results of infantile cerebral palsy, have to be solved by complex methods. Nowadays the complex approach to rehabilitation of pupils is developed in Kamianets-Podilskyi multiple-discipline educational and rehabilitation center. The complex approach to rehabilitation of the child in the center includes the investigation of the child by psychological medical and pedagogical commission of the center, the fixation of the child’s health state and the observation of the progress together with all the proofreading. Doctors, psychologist, defectologist, social pedagogue, speech therapist, therapeutic physical trainer and other educational specialists of the center also work with such children. Creation and functioning of the system of complex rehabilitation assists the effectiveness of the realization of the rehabilitation process in Kamianets-Podilskyi multiple-discipline educational and rehabilitation center. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з особливими освітніми потребами ua
dc.subject комплексний підхід ua
dc.subject навчально-реабілітаційний центр ua
dc.subject співпраця ua
dc.subject children with special educational needs ua
dc.subject the complex approach ua
dc.subject educational and rehabilitation center ua
dc.subject cooperation ua
dc.subject.classification 376-056. 34:159.98 ua
dc.title Комплексний підхід до процесу реабілітації дітей з особливими освітніми потребами у сучасному навчальному закладі ua
dc.title.alternative The complex approach to the process of rehabilitation of children with special educational needs in modern educational institution ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу