Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Логопедичний супровід сім’ї дитини із затримкою психічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кисличенко, В. А.
dc.date.accessioned 2018-12-05T11:00:08Z
dc.date.available 2018-12-05T11:00:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кисличенко, В. А. Логопедичний супровід сім’ї дитини із затримкою психічного розвитку / В. А. Кисличенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 26-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21961
dc.description.abstract У статті розкриваються особливості логопедичного супроводу сімей, що виховують дітей з затримкою психічного розвитку. Розглядається науково-методичне забезпечення нових форм співпраці батьків та логопеда для подолання порушень мовлення у дітей з межовими інтелектуальними порушеннями. Розкрито принципи та основні напрямки корекційно-розвивальної роботи з даною категорією дітей та визначено можливості батьків у попередженні виникнення вторинних дефектів. Порушення базових складових підсистем регуляції мовленнєвих актів в період інтенсивного розвитку мовленнєвої функції призводить до складної дезінтеграції та патології мовлення у подальшому. Розглянуто необхідність перенесення корекційних занять на дошкільний вік. Використання програми логопедичного супроводу сім’ї у випадку затримки психічного розвитку грунтується на інтеграції декількох ланок процесу логопедичної допомоги та є організованим безперервним освітнім процесом, основний зміст якого складає взаємодія логопеда та сім’ї. Загальними завданнями логопедичного супроводу визначено: розвиток логопедичної компетентності (педагогічної культури) батьків, профілактика виникнення проблем розвитку дитини; допомога (сприяння) дитині у вирішенні актуальних завдань розвитку, зокрема, мовленнєвого. ua
dc.description.abstract The features of speech therapy support families raising children with impaired mental development in the article. The features of speech therapy support families raising children with impaired mental development describes in the article. We consider the scientific and methodological support for new forms of cooperation of parents and speech therapist to overcome speech disorders at the children with impaired mental development . Discloses the principles and guidelines of correctional and development work with this category of children, and also considered the possibility of parents in the prevention of secondary defects. Violations of the basic components of the speech subsystems regulation of speech acts in the period of intensive development of speech function leads to the disintegration of the complex and speech pathology in the future. The expediency of transferring the main content of the correctional technologies for pre-school age. Using speech therapy support families raising children with speech impairments, in relation to the problem of impaired mental developmentof disorders, based on the integration of several process units and speech therapy care is to establish an ongoing educational process, the essence of which is the interaction of a speech therapist and the family. Coordinated work of speech therapist and the child's family is the most important part of speech therapy support. This allows you to achieve high performance dynamic growth levels psychoverbal development, proving the effectiveness of the correctional system. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject затримка психічного розвитку ua
dc.subject логопедичний супровід ua
dc.subject комплексний підхід ua
dc.subject механізми порушення ua
dc.subject дизонтогенез ua
dc.subject корекційно-розвивальні програми ua
dc.subject logopedic support ua
dc.subject mechanisms of speech disorders ua
dc.subject impaired mental development ua
dc.subject integrated approach ua
dc.subject developmental disorder ua
dc.subject correction and development programs ua
dc.subject.classification 376-056.264 ua
dc.title Логопедичний супровід сім’ї дитини із затримкою психічного розвитку ua
dc.title.alternative Speech therapy support families raising children impaired mental development describes ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу