DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 33 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21956
Title: Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку
Other Titles: Modern practice of the formation of readiness of future primary school experts to interact with junior pupils with psychophysical disabilities
Authors: Гудзь, К. П.
Keywords: готовність
майбутній фахівець
компетентність педагога
інклюзія
професійно-особистісна готовність педагога
діти з порушеннями психофізичного розвитку
readiness
future specialist
teacher’s competence
inclusion
professional-personal teacher’s readiness
children with psychophysical disabilities
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гудзь, К. П. Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку / К. П. Гудзь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 11-16.
Abstract: У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку, представлено характеристику теоретичних основ соціально-педагогічної діяльності. Виділено педагогічні умови становлення професійно- особистісної готовності педагога до роботи з дітьми із порушеннями в розвитку. Окреслено та коротко охарактеризовано модель соціальної компетентності майбутнього фахівця початкових класів до взаємодії молодших школярів з особливостями психофізичного розвитку. Особливу увагу акцентовано на формуванні готовності майбутнього фахівця до роботи в інклюзивному середовищі.
The article examines the problem of the formation of readiness of future primary school experts to interact with junior pupils with psychophysical disabilities; characteristic of the theoretical foundations of social and pedagogical activities was presented in text. We determined pedagogical conditions of the formation of professional and personal teacher’s readiness to work with children with disabilities. The model of social competence of future primary school expert to interact with junior pupils with psychophysical disabilities was outlined and briefly described in the article. We paid particular attention to the formation of readiness of future professional to work in an inclusive environment.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21956
Appears in Collections:Випуск 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4 Gudz E. P..pdf348.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.