Цісарук, В. Ю.; Цісарук, І. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
У статті висвітлені основні методичні організаційні аспекти самостійної роботи студентів за методикою "перевернутий клас". Проаналізований досвід зарубіжних вчених в організації цієї методики. Запропоновано окремі рекомендації ...
Романчук, А. І.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010)
У статті розглядаються умови організації трудового профільного навчання в сільській школі, приділяється увага особливостям його змісту в 1970-80 рр. ХХ ст. Аналізується теорія і практика трудової підготовки учнів у вказаний ...
Піддячий, М. І.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
У статті обґрунтовано: соціально-трудовий розвиток молоді конкурентоспроможної на ринку праці в умовах швидкозмінного середовища глобалізованого життєвого простору в контексті інтеграції освіти і науки України в європейський ...
Самборська, О. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
У статті акцентовано увагу на важливості конкретизації та обґрунтування основних принципів підготовки магістрів освіти за спеціальністю "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"до моніторингу навчальних досягнень ...
У статті розкрито процес застосування інформаційно-комунікаційних технологій,що забезпечує передачу знань і доступ до різноманітної навчальної інформації нарівні, а іноді й інтенсивніше та ефективніше, ніж за традиційного ...
Томаш, В. В.; Давидович, В. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
У статті проаналізовано особливості застосування Веб-квест технології в навчальному процесі. Наведено оптимальну структуру Веб-квесту та здійснено порівняння Інтернет платформ для їх створення і розміщення в мережі Інтернет. ...
Якимович, Т. Д.; Макогін, О. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
Проаналізовано різні підходи до класифікації принципів реалізації системи професійно-практичної підготовки. За ступенем узагальнення принципи поділяються на загальнодидактичні та ті, що конкретизуються стосовно ...
У статті здійснено спробу розкрити особливості проектної діяльності майбутніх фахівців сфери торгівлі у ПНЗ України. Розглянуто питання специфіки професій, пов’язаних з торгівлею, вимоги до сучасного фахівця сфери торгівлі, ...
У статті аналізується актуальність і доцільність проблеми застосування інтегративного підходу до вивчення матеріалознавства виробів із деревини та гуманітарних дисциплін у ВНЗ педагогічного спрямування.
Стешенко, В. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010)
У статті виявлено та висвітлено особливості організації профільного навчання учнів старших класів за технологічним спрямуванням, які передбачають урахування загальноосвітніх потреб, ресурсів школи, соціокультурної та ...
В статті розглянуті питання використання технології 3D – проектування під час підготовки майбутніх спеціалістів. Наведені перспективи та можливості використання САПР в здобутті професійної підготовки. Статтю присвячено ...
У статті розглянуто педагогічну практику як одну з необхідних складових процесу становлення майбутнього вчителя технологій. Проаналізовано вплив педагогічної практики на підготовку майбутнього вчителя технологій.
У цій статті представлений зміст важливих наукових і науково-методичних робіт, посібників академіка Д. О. Тхоржевського з метою забезпечення якісної підготовки майбутніх учителів технологій і креслення на основах ...
У статті на основі психодинамічної концепції розвитку особистості розглядаються педагогічні технології мотивації професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Аналізуються шляхи зниження рівня внутрішньої особової ...
Корець, М. С.; Вдовченко, В. В.; Тарара, А. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010)
У статті розглядається проблема суттєвої перебудови технологічної освіти учнів профільної школи, визначено пріоритетні навчальні профілі технологічного напряму.
Жерноклєєв, І. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010)
У статті представлені політико-економічні і соціокультурні детермінанти освітніх систем країн Північної Європи (скандинавських і Фінляндії) і України у частині підготовки майбутніх учителів технологій і професійного навчання ...
Запропонований навчальний посібник з дисципліни "Технологічне обладнання харчової промисловості та його експлуатація", необхідний для підготовки фахівців з технологічної освіти у вишах гуманітарно-технологічної освіти. ...