DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки » Випуск 8 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19543
Title: Особливості застосування технології проектів при підготовці фахівців сфери торгівлі у професійних навчальних закладах України
Authors: Кулішов, В. С.
Keywords: технологія проектів
торгівля
фахівець
професійні вимоги
продавець
проектна діяльність
технология проектов
торговля
специалист
профессиональные требования
продавец
проектная деятельность
projects technology
trade
specialist
professional requirements
seller
project activity
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кулішов, В. С. Особливості застосування технології проектів при підготовці фахівців сфери торгівлі у професійних навчальних закладах України / В. С. Кулішов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 49-55.
Abstract: У статті здійснено спробу розкрити особливості проектної діяльності майбутніх фахівців сфери торгівлі у ПНЗ України. Розглянуто питання специфіки професій, пов’язаних з торгівлею, вимоги до сучасного фахівця сфери торгівлі, представлено досвід впровадження проектних технологій навчання у конкретному ПНЗ. З’ясовано, що проектна технологія навчання останнім часом активно використовується у системі професійної освіти. Головним її елементом є процес проектування учнівського пошуку – від моделювання тренувальних умінь до постановки навчальної проблеми та її дослідження, до конструювання й визначення оптимальних шляхів її розв’язання у вигляді проекту. Визначено, що сьогодні однією з пріоритетних галузей в умовах ринкової економіки є торгівля, а тому значно збільшилися вимоги людей до якості обслуговування клієнтів та до фахової підготовки працівників зазначеної сфери. Враховуючи вимоги до підготовки сучасного фахівця галузі торгівлі, обґрунтовано, що саме проектна технологія навчання на сьогоднішній день відповідає тим професійним стандартам, яких вимагає суспільство.
В статье осуществлена попытка раскрыть особенности проектной деятельности будущих специалистов сферы торговли в ПУЗ Украины. Рассмотрены вопросы специфики профессий, связанных с торговлей, требования к современному специалисту сферы торговли, представлен опыт внедрения проектных технологий обучения в конкретном ПУЗ. Выяснено, что проектная технология обучения в последнее время активно используется в системе профессионального образования. Главным ее элементом является процесс проектирования ученического поиска – от моделирования тренировочных умений к постановке учебной проблемы и ее исследованию, к конструированию и определению оптимальных путей ее решения в виде проекта. Определено, что сегодня одной из приоритетных отраслей в условиях рыночной экономики является торговля, и поэтому значительно увеличились требования людей к качеству обслуживания клиентов и к профессиональной подготовке работников данной сферы. Учитывая требования к подготовке современного специалиста отрасли торговли, обосновано, что именно проектная технология обучения на сегодняшний день отвечает тем профессиональным стандартам, которых требует общество.
The article is devoted to peculiarities of project activity of the future specialists of the trade sphere in vocational schools of Ukraine. The questions of professions specifics related with trading and the requirements for modern specialist of trade sphere are considered. The experience of implementing of project learning technologies in particular vocational school is represented. It is found that lately the project technology of learning is widely used in the vocational education system. Its main element is the pupil’s research design process – from modeling of training abilities to the formulation of educational problem and its study, to construction and definition the optimal ways of its solving as a project. It is determined that today one of the priority sectors in a market economy is trade and therefore it is significantly increased requirements of people to the quality of customer service and to professional training of employees in this field. Taking into account the training requirements of a modern specialist trade sphere it is proved that the project technology of learning today meets the professional standards required by the society.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19543
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulishov.pdf287.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.