DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21114
Title: Діагностика готовності до самовдосконалення студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін
Authors: Сунь Лінян
Keywords: майбутній вчитель музики
диригентсько-хорові дисципліни
діагностика
готовність до самовдосконалення
регуляція емоційно-вольового стану
виконавська діяльність
future music teacher
choral conductor-discipline
diagnostics
performance improvement
regulation of emotional and volitional state
performing operations
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сунь Лінян. Діагностика готовності до самовдосконалення студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін / Сунь Лінян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 86-90.
Abstract: У статті наведенні діагностичні методики вимірювання готовності до самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Показано методи, завдяки яким здійснювалася діагностувальна робота, а саме: анкетування, тестування, опитування (письмове та усне), педагогічне спостереження, методи самооцінки, саморегуляції, творчі вправи. Розроблено три блоки діагностичних завдань, які дозволили вивчити стан стійкого емоційно забарвленого інтересу студентів, творчої активності й здатності до регуляції емоційно-вольового стану у виконавській діяльності, сформованості емпатійно-оцінного ставлення до диригентсько-хорової діяльності.
Article prompting diagnostic methods of measuring readiness for self-future music teachers in the process of conducting and choral disciplines. Displaying the methods by which the work was carried out diahnostuvalna, namely questioning, testing, survey (written and oral), teacher observation, methods of self-esteem, self-creative exercises. Developed three blocks diagnostic tasks allowed to examine the state of sustainable emotive interest of students creative activity and capacity for the regulation of emotional and volitional state in performing activities of formation empatiyno-evaluative attitude to conducting and choral activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21114
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sun Linian.pdf192.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.