Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика готовності до самовдосконалення студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сунь Лінян
dc.date.accessioned 2018-10-02T13:44:30Z
dc.date.available 2018-10-02T13:44:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сунь Лінян. Діагностика готовності до самовдосконалення студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін / Сунь Лінян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 86-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21114
dc.description.abstract У статті наведенні діагностичні методики вимірювання готовності до самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Показано методи, завдяки яким здійснювалася діагностувальна робота, а саме: анкетування, тестування, опитування (письмове та усне), педагогічне спостереження, методи самооцінки, саморегуляції, творчі вправи. Розроблено три блоки діагностичних завдань, які дозволили вивчити стан стійкого емоційно забарвленого інтересу студентів, творчої активності й здатності до регуляції емоційно-вольового стану у виконавській діяльності, сформованості емпатійно-оцінного ставлення до диригентсько-хорової діяльності. ua
dc.description.abstract Article prompting diagnostic methods of measuring readiness for self-future music teachers in the process of conducting and choral disciplines. Displaying the methods by which the work was carried out diahnostuvalna, namely questioning, testing, survey (written and oral), teacher observation, methods of self-esteem, self-creative exercises. Developed three blocks diagnostic tasks allowed to examine the state of sustainable emotive interest of students creative activity and capacity for the regulation of emotional and volitional state in performing activities of formation empatiyno-evaluative attitude to conducting and choral activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject диригентсько-хорові дисципліни ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject готовність до самовдосконалення ua
dc.subject регуляція емоційно-вольового стану ua
dc.subject виконавська діяльність ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject choral conductor-discipline ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject performance improvement ua
dc.subject regulation of emotional and volitional state ua
dc.subject performing operations ua
dc.subject.classification 378.011: 78 ua
dc.title Діагностика готовності до самовдосконалення студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу