DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21052
Title: Використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці вчителя музичного мистецтва
Authors: Кузнецова, О. А.
Keywords: вчитель музичного мистецтва
професіографічний моніторинг
якість освітньої діяльності
критичне переосмислення фахового досвіду
music teacher
professiograficheskoy monitoring the quality of education
critical rethinking of professional experience
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузнецова, О. А. Використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці вчителя музичного мистецтва / О. А. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 46-50.
Abstract: Стаття присвячена питанням ефективного використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено роль моніторингу для розвитку освітньої системи, що вимагає глибокого, аналізу та синтезу сучасної педагогічної реальності, критичного переосмислення накопиченого досвіду. Виокремленні основні компоненти діяльності вчителя музики, що складають фахову професіограму. Основними вимогами до функціонування професіографічного моніторингу якості вищої мистецької освіти визначенно: об`єктивність, валідність, надійність, систематичність, цілісність та комплектність, облік особливостей об`єкта вивчення та умов його проведення, гуманістична спрямованість.
Article is devoted to the effective use of monitoring the quality of education in preparing future teachers of music. Ante monitoring for development of the education system, requires a deep understanding, analysis and synthesis of contemporary educational reality, critical reflection on experience. Singling out the basic components of music teachers that make professional profesiohramu. The main requirements for operation professiographic monitoring the quality of higher art education Definition: objectivity, validity, reliability, regularity, integrity and completeness, account features object of study and the terms of the meeting, the humanist orientation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21052
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova O. A..pdf182.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.