Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці вчителя музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузнецова, О. А.
dc.date.accessioned 2018-09-28T11:19:01Z
dc.date.available 2018-09-28T11:19:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кузнецова, О. А. Використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці вчителя музичного мистецтва / О. А. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 46-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21052
dc.description.abstract Стаття присвячена питанням ефективного використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено роль моніторингу для розвитку освітньої системи, що вимагає глибокого, аналізу та синтезу сучасної педагогічної реальності, критичного переосмислення накопиченого досвіду. Виокремленні основні компоненти діяльності вчителя музики, що складають фахову професіограму. Основними вимогами до функціонування професіографічного моніторингу якості вищої мистецької освіти визначенно: об`єктивність, валідність, надійність, систематичність, цілісність та комплектність, облік особливостей об`єкта вивчення та умов його проведення, гуманістична спрямованість. ua
dc.description.abstract Article is devoted to the effective use of monitoring the quality of education in preparing future teachers of music. Ante monitoring for development of the education system, requires a deep understanding, analysis and synthesis of contemporary educational reality, critical reflection on experience. Singling out the basic components of music teachers that make professional profesiohramu. The main requirements for operation professiographic monitoring the quality of higher art education Definition: objectivity, validity, reliability, regularity, integrity and completeness, account features object of study and the terms of the meeting, the humanist orientation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject професіографічний моніторинг ua
dc.subject якість освітньої діяльності ua
dc.subject критичне переосмислення фахового досвіду ua
dc.subject music teacher ua
dc.subject professiograficheskoy monitoring the quality of education ua
dc.subject critical rethinking of professional experience ua
dc.subject.classification 373.3.016:78 ua
dc.title Використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці вчителя музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу