DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20744
Title: Профільна диференціація навчання фізики в 10-11 класах середньої загальноосвітньої школи (гуманітарний профіль)
Authors: Гордієнко, Тетяна Петрівна
Keywords: диференціація
гуманітарний профіль
методична система
молекулярна фізика
квантова фізика
художній тип
навчально-методичне забезпечення
дифференциация
гуманитарный профиль
методическая система
молекулярная физика
квантовая физика
художественный тип
учебно-методическое обеспечение
differentiation
methodical system
molecular physics
quantum physics
humanitarian profile
Issue Date: 1998
Publisher: Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова.
Citation: Гордієнко, Тетяна Петрівна. Профільна диференціація навчання фізики в 10-11 класах середньої загальноосвітньої школи (гуманітарний профіль) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія і методика навчання фізики / Гордієнко Тетяна Петрівна ; [наук. керівник Бугайов Олександр Іванович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 21 с.
Abstract: Дисертація присвячена питанням профільної диференціації навчання фізики в 10-11 класах гуманітарного профілю середньої загальноосвітньої школи. В роботі обгрунтована методична система навчання фізики у класах гуманітарного профілю та методика її використання в навчальному процесі. Основні положення дисертації висвітлено у 12 друкованих працях. Розроблена методична система може бути використана при навчанні студентів педагогічних спеціальностей, методистами, вчителями-практиками в середній школі. Пропоновані методичні рекомендації та посібники сприяють підвищенню ефективності навчання фізики в класах гуманітарного профілю.
Диссертация посвящена вопросам профильной дифференциации обучения физике в 10-11 классах гуманитарного профиля средней общеобразовательной школы. В работе обоснована методическая система обучения физике в классах гуманитарного профиля и методика ее использования в учебном процессе. Основные положення диссертации отражены в 12 печатных работах. Разработанная методическая система обучения может бьггь использована при обучении студентов педагогических специальностей, методистами, учителями-практиками в средней школе. Представленные методические рекомендации и пособия способствуют повышению зффективности обучения физике в классах гуманитарного профиля.
The thesis is devoted to questions of the profile differentiation of physics education in grades 10-11 of the humanitarian profile of secondary schools. The methodical system of teaching physics in the classes of the humanitarian profile and the method of its use in the educational process are substantiated in the work. The main provisions of the thesis are highlighted in 12 printed works. This developed methodical system can be used for teaching students of pedagogical specialties, methodists, teachers-practitioners in high school. The proposed methodological recommendations and manuals contribute to improving the effectiveness of teaching physics in humanitarian classes.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20744
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100207765.pdf807.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.