DSpace at library NPU Dragomanova » Соціальна робота в Україні: теорія і практика » 2016 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20433
Title: Проблемне навчання в процесі підготовки студентів до науково-дослідницької роботи
Authors: Повідайчик, О. С.
Keywords: професійна підготовка студентів
науково-дослідницька робота
проблемне навчання
традиційне навчання
профессиональная подготовка студентов
научно-исследовательская работа
проблемное обучение
традиционное обучение
professional training of students
research work
problematic studying
traditional studying
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Повідайчик, О. С. Проблемне навчання в процесі підготовки студентів до науково-дослідницької роботи / О. С. Повідайчик // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 45-52.
Abstract: У статті досліджено проблему застосування активних методів навчання в процесі формування готовності студентів до науково-дослідницької роботи. Особливу увагу зосереджено на проблемному навчанні. Здійснено порівняльну характеристику традиційного та проблемного навчання і виявлено переваги останнього. Доведено, що проблемне навчання сприяє зростанню мотивації студентів до пошукової роботи, формуванню вмінь і навичок дослідницької діяльності, підвищенню рівня готовності до науково-дослідницької роботи.
В статье исследована проблема применения активных методов обучения в процессе формирования готовности студентов к научно-исследовательской работе. Особое внимание сосредоточено на проблемном обучении. Осуществлено сравнительную характеристику традиционного и проблемного обучения и выявлены преимущества последнего. Доказано, что проблемное обучение способствует росту мотивации студентов к поисковой работе, формированию умений и навыков исследовательской деятельности, повышению уровня готовности к научно-исследовательской работе.
The article deals with the problem of application of active training methods in the process of formation of readiness of students to scientific and research work. Particular attention is focused on the problematic studying. The comparative characteristics of traditional and problematic studying was done and the advantages of the last were revealed. It was proved that the problematic studying promotes to increasing of motivation of students to research work, to the formation of skills and abilities of researches, raising of the level of preparedness to scientific research.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20433
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Povidaichyk.pdf543.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.