Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблемне навчання в процесі підготовки студентів до науково-дослідницької роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Повідайчик, О. С.
dc.date.accessioned 2018-08-16T08:18:01Z
dc.date.available 2018-08-16T08:18:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Повідайчик, О. С. Проблемне навчання в процесі підготовки студентів до науково-дослідницької роботи / О. С. Повідайчик // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 45-52. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20433
dc.description.abstract У статті досліджено проблему застосування активних методів навчання в процесі формування готовності студентів до науково-дослідницької роботи. Особливу увагу зосереджено на проблемному навчанні. Здійснено порівняльну характеристику традиційного та проблемного навчання і виявлено переваги останнього. Доведено, що проблемне навчання сприяє зростанню мотивації студентів до пошукової роботи, формуванню вмінь і навичок дослідницької діяльності, підвищенню рівня готовності до науково-дослідницької роботи. ua
dc.description.abstract В статье исследована проблема применения активных методов обучения в процессе формирования готовности студентов к научно-исследовательской работе. Особое внимание сосредоточено на проблемном обучении. Осуществлено сравнительную характеристику традиционного и проблемного обучения и выявлены преимущества последнего. Доказано, что проблемное обучение способствует росту мотивации студентов к поисковой работе, формированию умений и навыков исследовательской деятельности, повышению уровня готовности к научно-исследовательской работе. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of application of active training methods in the process of formation of readiness of students to scientific and research work. Particular attention is focused on the problematic studying. The comparative characteristics of traditional and problematic studying was done and the advantages of the last were revealed. It was proved that the problematic studying promotes to increasing of motivation of students to research work, to the formation of skills and abilities of researches, raising of the level of preparedness to scientific research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка студентів ua
dc.subject науково-дослідницька робота ua
dc.subject проблемне навчання ua
dc.subject традиційне навчання ua
dc.subject профессиональная подготовка студентов ua
dc.subject научно-исследовательская работа ua
dc.subject проблемное обучение ua
dc.subject традиционное обучение ua
dc.subject professional training of students ua
dc.subject research work ua
dc.subject problematic studying ua
dc.subject traditional studying ua
dc.subject.classification 371.132 ua
dc.title Проблемне навчання в процесі підготовки студентів до науково-дослідницької роботи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу