DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет психології » Наукові праці Факультету психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20161
Title: Актуалізація компетентнісного підходу у професійній освіті майбутніх економістів-підприємців
Other Titles: Competency-based approach actualization in professional education of economists and enterpreneurs
Authors: Кліпа, Юлія Володимирівна
Klipa, Yuliia
Keywords: професійна освіта
майбутні економісти-підприємці
педагогічна підготовка
теорія компетентності
professional education
future economists and entrepreneurs
pedagogical preparation
theory of competence
Issue Date: 2018
Citation: Кліпа, Ю. В. Актуалізація компетентнісного підходу у професійній освіті майбутніх економістів-підприємців / Ю. В. Кліпа // Вісник Університету банківської справи. – 2018. – № 1 (31). – С. 139–146.
Abstract: У статті розкрито особливості актуалізації компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх економістів-підприємців. Підкреслюється важливість формування компетенції для ефективної професійної діяльності в умовах сучасного суспільства. Професійна підготовка майбутніх економістів є педагогічним процесом, в результаті якого формується професійна компетентність економіста-підприємця.
The article reveals features of competency-based approach actualization as a component of future economists’ and entrepreneurs’ professional preparation. The importance of forming competence for effective professional activity in conditions of modern society is underlined. The professional training of future economists is a pedagogical process, as a result of which the professional competence of an economist and an entrepreneur is formed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20161
ISSN: 2221-755X
Appears in Collections:Наукові праці Факультету психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klipa_aktyalizacija_kompetentnistnogo_pighody.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.