DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 133 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20155
Title: Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу
Other Titles: The method of playing the saxophone beginners on the basis of a cooperativeactivity hike
Authors: Ян Яньчі
Keywords: професійна підготовка
колективно-виконавська діяльність
учень-саксофоніст
етапи формувальної методики
методи навчання
профессиональная подготовка
коллективно-исполнительская деятельность
ученик-саксофонист
этапы формирующей методики
методы обучения
vocational training
Collective-performing activity
A saxophonist
Stages of the formative methodology
teaching methods
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ян Яньчі. Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу / Ян Яньчі // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 234-241.
Abstract: У статті висвітлено методику професійної підготовки учнів-саксофоністів в закладах позашкільної спеціалізованої освіти на засадах кооперовано-діяльнісного підходу, яка відбувається за визначеними етапами: аналітико-підготовчим, змістовно-рефлексивним та виконавсько-творчим. Аналітико-підготовчий етап спрямований на стимулювання в учнів- саксофоністів позитивної мотивації щодо здійснення колективно-виконавської діяльності у нерозривному зв’язку з індивідуальним розвитком художніх інтересів та потреб. Змістовно- рефлексивний етап експериментальної роботи націлений на підвищення рівня емоційного та інтелектуального пізнання ансамблевого музичного мистецтва, формування музично- теоретичних і музично-практичних знань про колективно-виконавську діяльність. Виконавсько- творчий етап характеризується спрямуванням на активізацію творчого потенціалу учнів- саксофоністів, забезпечення їх готовності до ансамблевої виконавсько-творчої діяльності. Відповідно до етапів використовувалися наступні групи методів: стимуляції, проблемні, творчо-проблемні.
В статье освещена методика профессиональной подготовки учеников-саксофонистов в учреждениях внешкольного специализированного образования на основе кооперированно- деятельностного подхода, которая имеет несколько этапов: аналитико-подготовительный, содержательно-рефлексивный и исполнительско-творческий. Аналитико-подготовительный этап направлен на стимулирование у учеников-саксофонистов положительной мотивации в осуществлении коллективно-исполнительской деятельности в неразрывной связи с индивидуальным развитием художественных интересов и потребностей. Содержательно- рефлексивный этап экспериментальной работы нацелен на повышение уровня эмоционального и интеллектуального познания ансамблевого музыкального искусства, формирования музыкально-теоретических и музыкально-практических знаний о коллективно- исполнительской деятельности. Исполнительско-творческий этап характеризуеться направленностью на активизацию творческого потенциала учеников-саксофонистов, обеспечение их готовности к ансамблевой исполнительско-творческой деятельности. В соответствии с этапами использовались следующие группы методов: стимуляции, проблемные, творческо-проблемные.
In the article the technique of vocational training of a saxophone student in institutions of extracurricular specialized education is described on the basis of a cooperative-activity approach, which has several stages: analytical-preparatory, content-reflexive and performing-creative. The analytical and preparatory stage is aimed at encouraging saxophonist students to have positive motivation in carrying out collective-performing activities in indissoluble connection with the individual development of artistic interests and needs. The content-reflexive stage of experimental work is aimed at raising the level of emotional and intellectual knowledge of ensemble musical art, the formation of musical, theoretical and musical-practical knowledge about collective performance. The performing and creative stage is characterized by a focus on enhancing the creative potential of saxophone students, ensuring their readiness for ensemble performing and creative activities. The following groups of methods were used in accordance with the stages: stimulation, problem, problem-creative.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20155
Appears in Collections:Випуск 133

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yan Yanchi.pdf294.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.