Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ян Яньчі
dc.date.accessioned 2018-07-26T08:39:07Z
dc.date.available 2018-07-26T08:39:07Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ян Яньчі. Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу / Ян Яньчі // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 234-241. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20155
dc.description.abstract У статті висвітлено методику професійної підготовки учнів-саксофоністів в закладах позашкільної спеціалізованої освіти на засадах кооперовано-діяльнісного підходу, яка відбувається за визначеними етапами: аналітико-підготовчим, змістовно-рефлексивним та виконавсько-творчим. Аналітико-підготовчий етап спрямований на стимулювання в учнів- саксофоністів позитивної мотивації щодо здійснення колективно-виконавської діяльності у нерозривному зв’язку з індивідуальним розвитком художніх інтересів та потреб. Змістовно- рефлексивний етап експериментальної роботи націлений на підвищення рівня емоційного та інтелектуального пізнання ансамблевого музичного мистецтва, формування музично- теоретичних і музично-практичних знань про колективно-виконавську діяльність. Виконавсько- творчий етап характеризується спрямуванням на активізацію творчого потенціалу учнів- саксофоністів, забезпечення їх готовності до ансамблевої виконавсько-творчої діяльності. Відповідно до етапів використовувалися наступні групи методів: стимуляції, проблемні, творчо-проблемні. ua
dc.description.abstract В статье освещена методика профессиональной подготовки учеников-саксофонистов в учреждениях внешкольного специализированного образования на основе кооперированно- деятельностного подхода, которая имеет несколько этапов: аналитико-подготовительный, содержательно-рефлексивный и исполнительско-творческий. Аналитико-подготовительный этап направлен на стимулирование у учеников-саксофонистов положительной мотивации в осуществлении коллективно-исполнительской деятельности в неразрывной связи с индивидуальным развитием художественных интересов и потребностей. Содержательно- рефлексивный этап экспериментальной работы нацелен на повышение уровня эмоционального и интеллектуального познания ансамблевого музыкального искусства, формирования музыкально-теоретических и музыкально-практических знаний о коллективно- исполнительской деятельности. Исполнительско-творческий этап характеризуеться направленностью на активизацию творческого потенциала учеников-саксофонистов, обеспечение их готовности к ансамблевой исполнительско-творческой деятельности. В соответствии с этапами использовались следующие группы методов: стимуляции, проблемные, творческо-проблемные. ua
dc.description.abstract In the article the technique of vocational training of a saxophone student in institutions of extracurricular specialized education is described on the basis of a cooperative-activity approach, which has several stages: analytical-preparatory, content-reflexive and performing-creative. The analytical and preparatory stage is aimed at encouraging saxophonist students to have positive motivation in carrying out collective-performing activities in indissoluble connection with the individual development of artistic interests and needs. The content-reflexive stage of experimental work is aimed at raising the level of emotional and intellectual knowledge of ensemble musical art, the formation of musical, theoretical and musical-practical knowledge about collective performance. The performing and creative stage is characterized by a focus on enhancing the creative potential of saxophone students, ensuring their readiness for ensemble performing and creative activities. The following groups of methods were used in accordance with the stages: stimulation, problem, problem-creative. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject колективно-виконавська діяльність ua
dc.subject учень-саксофоніст ua
dc.subject етапи формувальної методики ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject коллективно-исполнительская деятельность ua
dc.subject ученик-саксофонист ua
dc.subject этапы формирующей методики ua
dc.subject методы обучения ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject Collective-performing activity ua
dc.subject A saxophonist ua
dc.subject Stages of the formative methodology ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject.classification 37.018.54:780.643.2 ua
dc.title Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу ua
dc.title.alternative The method of playing the saxophone beginners on the basis of a cooperativeactivity hike ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу