Короткий опис(реферат):
Актуальність дослідкення обумовлена демократизацією, гуманізацією
і гуманітаризацією всіх сторін шкільного навчання, у центрі якого
знаходиться особистість учня, для формування якої назріла необхідність
широкого використання нетрадиційних для середньої загальноосвітньої
школи форм навчання, зокрема лекційно-семінарської. Ця
форма організації навчання, що знаходиться в рамках класно-урочної"
системи занять, розглядається нами як сукупність періодично повторюваних
уроків-лекцій і уроків-семінарів у контексті з традиційними
уроками. Вона дозволяє диференціювати, індивідуалізувати та інтенсифікувати
процес навчання, відкриває широкі можливості для задоволення
інтересів і потреб учнів з різним рівнем навченості та інтелекту
у повнішому застосуванні свого досвіду, сил і знань, реалізує
діяльнісний підхід до навчання, спрямовуючи діяльність індивідуума ‘
на самостійне набуття знань, нагромадження творчого досвіду, який
дає змогу плідно реалізувати розвиваючу функцію навчання.