У роботі розглянуто особливості організації позакласного читання підлітків з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано роботу шкільного колективу, батьків дітей щодо організації і проведення позакласної роботи з читання з вказаною категорією дітей. Визначені як позитивні, так і негативні сторони роботи, що впливають на належний стан проведення позакласної роботи з читання як у школі, так і в домашніх умовах.
В работе рассмотрено особенности организации внеклассного чтения подростков с интеллектуальными нарушениями. Проанализировано работу школьного коллектива, родителей детей по организации и проведению внеклассной работы по чтению с названной категорией детей. Определены как положительные, так и отрицательные стороны работы, влияющие на надлежащее состояние проведения внеклассной работы по чтению как в школе, так и в домашних условиях.
The organization of extracurricular reading for teenagers with intellectual infringements is considered. The author analyzes the work of a schoolgroup, children‘s parents on the organization and conducting extracurricular reading work with this category of children. Described positive and negative aspects of extracurricular reading organization for students with special educational needs which affect the proper state of conducting extracurricular reading work in school and at home.