Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стан організації позакласного читання підлітків з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2018-07-16T10:54:28Z
dc.date.available 2018-07-16T10:54:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кравець, Н. П. Стан організації позакласного читання підлітків з особливими освітніми потребами / Н. П. Кравець // Topical issues ofeducation : Collective monograph. − Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal, 2018. – Р. 119−133. ua
dc.identifier.isbn 978-972-8356-9-82
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19851
dc.description.abstract У роботі розглянуто особливості організації позакласного читання підлітків з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано роботу шкільного колективу, батьків дітей щодо організації і проведення позакласної роботи з читання з вказаною категорією дітей. Визначені як позитивні, так і негативні сторони роботи, що впливають на належний стан проведення позакласної роботи з читання як у школі, так і в домашніх умовах. ua
dc.description.abstract В работе рассмотрено особенности организации внеклассного чтения подростков с интеллектуальными нарушениями. Проанализировано работу школьного коллектива, родителей детей по организации и проведению внеклассной работы по чтению с названной категорией детей. Определены как положительные, так и отрицательные стороны работы, влияющие на надлежащее состояние проведения внеклассной работы по чтению как в школе, так и в домашних условиях. ua
dc.description.abstract The organization of extracurricular reading for teenagers with intellectual infringements is considered. The author analyzes the work of a schoolgroup, children‘s parents on the organization and conducting extracurricular reading work with this category of children. Described positive and negative aspects of extracurricular reading organization for students with special educational needs which affect the proper state of conducting extracurricular reading work in school and at home. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal ua
dc.subject підлітки з інтелектуальними порушеннями ua
dc.subject позакласне читання ua
dc.subject учителі ua
dc.subject вихователі ua
dc.subject батьки ua
dc.subject художня література ua
dc.subject читацькі інтереси ua
dc.subject ілюстративний матеріал ua
dc.subject подростки с интеллектуальными нарушениями ua
dc.subject внеклассное чтение ua
dc.subject учителя ua
dc.subject воспитатели ua
dc.subject родители ua
dc.subject художественная литература ua
dc.subject читательские интересы ua
dc.subject иллюстративный материал ua
dc.subject adolescents ua
dc.subject intellectual disabilities ua
dc.subject extracurricular reading ua
dc.subject teachers ua
dc.subject tutors, parents ua
dc.subject literature ua
dc.subject reading interests ua
dc.subject illustrative material ua
dc.subject.classification 376-056.016:832.161.2 ua
dc.title Стан організації позакласного читання підлітків з особливими освітніми потребами ua
dc.title.alternative Состояние организации внеклассного чтения подростков с особенными образовательными потребностями. ua
dc.title.alternative The status of the organization of extracurricular reading of adolescents with special educational needs ua
dc.type Book chapter ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу