DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19813
Title: Підготовка вчителя початкових класів до музично-самоосвітньої діяльності
Authors: Барановська, Світлана Анатоліївна
Keywords: музично-самоосвітня діяльність
творчий потенціал
творча самостійність
інтерпретація музичних творів
musical self-educational activity
creative potential
creative independence
interpretation of pieces of music
музыкально-самообразовательная деятельность
творческий потенциал
интерпретация музыкальных произведений
Issue Date: 1998
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Барановська, С. А. Підготовка вчителя початкових класів до музично-самоосвітньої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Барановська Світлана Анатоліївна ; [наук. керівник Рудницька Оксана Петрівна] ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с.
Abstract: Основу дисертації складає наукове обгрунтування системи самоосвіти вчителя початкових класів і музики; розроблене и компонентний склад і умови ефективного функціонування. Розкрито можливості інтерпретації музичних творів як засобу формування творчої самостійності майбутнього вчителя. Обґрунтовано і експериментально перевірено педагогічні умови та методику підвищення ефективності підготовки майбутнього вчителя до музично-самоосвітньої діяльності.
The main objective of the thesis is basing of the system of junior forms and music teacher self-education. Its componential structure and conditions of the effective functioning are worked out. Interpretational possibilities of music pieces as a means of forming of creative independence of a future teacher are given here. Pedagogical conditions and methods of improving of preparation of a future teacher for musical and selfeducational activity are theoretically grounded and experim entally verified.
Основу диссертации составляет научного обоснование системы самообразования учителя начальных классов и музыки; разработан ее компонентный состав и условия эффективного функционирования. Раскрыты возможности интерпретации музыкальных произведений как средства формирования творческой самостоятельности будущего учителя. Обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия и методика повышения эффективности подготовки будущего учителя к музыкально-самообразовательной деятельности.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19813
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100310019.pdf792.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.