Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотиваційно-організаційний етап формування слухових уявлень студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжу Чжень
dc.date.accessioned 2018-06-22T14:06:01Z
dc.date.available 2018-06-22T14:06:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чжу Чжень. Мотиваційно-організаційний етап формування слухових уявлень студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів / Чжу Чжень // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 87-91. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19686
dc.description.abstract Стаття розкриває мотиваційно-організаційий етап формування слухових уявлень студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Визначені основні концептуальні положення методики формувального дослідження. Розроблена поетапність та послідовність педагогічної роботи даного напрямку, а саме: перший етап – мотиваційно-організаційний; другий етап – технологічно-продуктивний; третій етап – ціннісно-саморегулятивний; четвертий етап – усвідомлено-творчий. На кожному етапі розроблено систему методів, що сприяють формуванню слухових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва. ua
dc.description.abstract The article reveals the motivational and organizational stage of the formation of auditory representations of students of the faculties of the arts of pedagogical universities. The basic conceptual provisions of the methodology of the formative research are determined. The step-by-step and consistent pedagogical work of this direction was developed, namely: the first stage is motivational and organizational; the second stage is technologically productive; the third stage is value-self-regulating; the fourth stage is conscious-creative. At each stage, a system of methods that contribute to the formation of auditory representations of future teachers of musical art is developed. Тhe pilot written survey and the questionnaire of students, according to the program of the confirmatory experiment, showed that during the examination of the first stage of the molding experiment in the experimental group, students more consciously relate to vocal and choral disciplines, seeking to enrich the arsenal of knowledge and increase the level of musical erudition during the study for further professional formation. Whereas the level of informational and cognitive orientation of the students of the control group is more ramified, namely: it does not correspond to the orientation towards acquiring knowledge and skills that influences the professional formation of students further for their use in future pedagogical activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування слухових уявлень ua
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва ua
dc.subject педагогічний експеримент ua
dc.subject мотиваційно-організаційний етап ua
dc.subject formation of auditory representations ua
dc.subject future teachers of musical art ua
dc.subject pedagogical experiment ua
dc.subject motivational and organizational stage ua
dc.subject.classification 378.37:78 ua
dc.title Мотиваційно-організаційний етап формування слухових уявлень студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу