DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 23 (28) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19682
Title: Формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема
Authors: Сюй Фейфей
Keywords: виконавська увага
музично-педагогічна активність
вчитель музики
performing attention
musical-performing activity
music teacher
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сюй Фейфей. Формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема / Сюй Фейфей // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 68-72.
Abstract: У статті розглядається проблема формування виконавської уваги у майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Автором здійснений теоретичний аналіз психологічної, педагогічної, музично-методичної літератури з вказаної проблеми, в ході якого охарактеризовані різні аспекти досліджуваного феномену. Розкриті особливості, визначена роль, місце і значення виконавської уваги в музичній діяльності музиканта-піаніста, а також підкреслена необхідність його формування у майбутніх фахівців як однієї з умов подальшої успішної професійної діяльності.
There’s a problem of the formation of the performing attention of the future music teachers in the process of piano training viewed. The author performed the theoretical analysis of the psychological, pedagogical, musical-methodical literature on the specified problem; in the course of the analysis different aspects of the observable phenomenon are characterized. On the basis of the examined approaches of the different authors to the statement and the solution of this problem there are features of the performing attention opened, its role, place and meaning in the musical-performing activity of a musician-pianist determined in the article, as well the necessity of its formation for the future specialists as one of the condition of the perfection of their musical-performing qualities and the successfulness in the further professional activity underlined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19682
Appears in Collections:Випуск 23 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Siui Feifei.pdf303.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.