У дисертаційній роботі досліджено проблему організації пізнавальної діяльності
фізкультурно-оздоровчої спрямованості в процесі занять із фізичного виховання зі
студентами, віднесеними за станом здоров’я до спеціальної медичної групи. За
отриманими під час експериментального дослідження результатами були
визначені структурні компоненти розвитку пізнавальної діяльності в процесі
формування оздоровчо-функціональних знань та вмінь студентів СМГ засобами
фізичної культури; сформованість основ розвитку рівня знань і спеціальних
умінь впровадження оздоровчої фізичної культури в систему життєдіяльності
під час занять фізичними вправами; ступінь оволодіння студентами системою
знань, потрібних для вчасної допомоги організму при фізкультурно-оздоровчих
заняттях фізичними вправами; рівень загальної фізичної підготовленості студентів
СМГ, сформованість спеціальних рухових навичок. Розроблено й теоретично
обґрунтовано модель організації пізнавальної діяльності студентів СМГ у процесі
фізичного виховання, яка подається як складна система, що має цільовий,
предметно-методологічний, діагностичний блоки й передбачає особливості
методичних підходів та принципів формування фізкультурно-оздоровчих знань
студентів СМГ для майбутньої життєдіяльності.
The dissertation investigates the problem of learning of sports and health centers
in the physical education classes with students classified as health to special medical
group. According to reports received during the pilot study results identified
structural components of cognitive activity in the process of health and functional
competencies students SMG means of physical training; formation of the foundations
of knowledge and special skills of implementing Physical Culture in life during
exercise; degree mastering system knowledge required for the timely aid the body in
fitness physical exercise; level of overall physical fitness of students SMG, formation
of special motor skills of future school teachers. Developed and scientifically
grounded methodology of specially-designed cognitive functions using modern
information technology and social and psycho-pedagogical approach, the optimal use
of exercise special focus to correct the physical condition of the body of students
classified as health to special medical group.