DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 133 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19607
Title: Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні
Other Titles: Современные подходы к высшему медицинскому образованию в Украине
Modern approaches to higher medical education in Ukraine
Authors: Ільницька, О. М.
Попович, З. Б.
Keywords: якість вищої освіти
компетентність
педагог
професійна компетентність
педагогічна компетентність
качество высшего образования
компетентность
педагог
профессиональная компетентность
педагогическая компетентность
quality of higher education
competence
teacher
professional competence
pedagogical competence
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ільницька, О. М. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні / О. М. Ільницька, З. Б. Попович // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 90-96.
Abstract: Статтю присвячено дослідженню професійної компетентності викладача вищого навчального закладу. Проаналізовано поняття “професійна компетентність” і розкрито зміст та структуру професійної компетентності викладача, її значення у педагогічній діяльності. Також у статті уточнено суть поняття “педагогічна компетентність”, дається її характеристика, розглядається процес взаємодії “викладач-студент” та обгрунтовується необхідність привнесення змін у систему підготовки викладацьких кадрів. Професійна компетентність викладача полягає у ефективності взаємодії з людьми, сукупності знань, вмінь та навичок вербального та невербального спілкування та здатності до продуктивної і результативної взаємодії в умовах педагогічної системи. Тому професійна компетентність викладача є однією з передумов підготовки висококваліфікованих кадрів у будь-якій галузі освіти. Основним складовим компонентом професійної освіти є мотивація до навчання протягом всього життя. Тобто, у роботі розглядаються сучасні підходи до забезпечення якості вищої медичної освіти, оскільки якість вищої освіти є найважливішим питанням розвитку сучасної освіти.
Статья посвящена исследованию профессиональной компетентности преподавателя высшего учебного заведения. Проанализировано понятие “профессиональная компетентность” и раскрыто содержание и структуру профессиональной компетентности преподавателя, ее значения в педагогической деятельности. Также в статье уточнена суть понятия “педагогическая компетентность”, дается ее характеристика, рассматривается процесс взаимодействия “преподаватель-студент” и обосновывается необходимость привнесения изменений в систему подготовки преподавательских кадров. Профессиональная компетентность преподавателя заключается в эффективности взаимодействия с людьми, совокупности знаний, умений и навыков вербального и невербального общения и способности к производительному и результативному взаимодействию в условиях педагогической системы. Поэтому профессиональная компетентность преподавателя является одной из предпосылок подготовки высококвалифицированных кадров в любой отрасли образования. Основным составным компонентом профессионального образования является мотивация к учебе в течение всей жизни. То есть, в работе рассматриваются современные подходы к обеспечению качества высшего медицинского образования, поскольку качество высшего образования является важнейшим вопросом развития современного образования.
The article is dedicated on the studies of teacher professional competence of university. It is analyzed the concept of “professional competence” and reveals the content and structure of teacher professional competence, its importance in teaching activities. Also in the article is the essence of the concept of “pedagogical competence”, given its characteristics, is considered the interaction “teacherstudent” and justified the need for the introduction of changes in the system of training of teaching staff. The professional competence of the teacher is the efficiency of interaction with people, the body of knowledge and skills, verbal and nonverbal communication and ability to efficient and effective interactions in educational system. Therefore, teacher professional competence is a prerequisite for training of qualified personnel in any field of education. The main component of vocational education is the motivation for lifelong learning. That is, the work considers the new approaches to quality assurance in higher medical education, because the quality of higher education is essential to the development of modern education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19607
Appears in Collections:Випуск 133

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilnytska.pdf285.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.