Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільницька, О. М.
dc.contributor.author Попович, З. Б.
dc.date.accessioned 2018-06-18T13:07:50Z
dc.date.available 2018-06-18T13:07:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ільницька, О. М. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні / О. М. Ільницька, З. Б. Попович // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 90-96. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19607
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню професійної компетентності викладача вищого навчального закладу. Проаналізовано поняття “професійна компетентність” і розкрито зміст та структуру професійної компетентності викладача, її значення у педагогічній діяльності. Також у статті уточнено суть поняття “педагогічна компетентність”, дається її характеристика, розглядається процес взаємодії “викладач-студент” та обгрунтовується необхідність привнесення змін у систему підготовки викладацьких кадрів. Професійна компетентність викладача полягає у ефективності взаємодії з людьми, сукупності знань, вмінь та навичок вербального та невербального спілкування та здатності до продуктивної і результативної взаємодії в умовах педагогічної системи. Тому професійна компетентність викладача є однією з передумов підготовки висококваліфікованих кадрів у будь-якій галузі освіти. Основним складовим компонентом професійної освіти є мотивація до навчання протягом всього життя. Тобто, у роботі розглядаються сучасні підходи до забезпечення якості вищої медичної освіти, оскільки якість вищої освіти є найважливішим питанням розвитку сучасної освіти. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию профессиональной компетентности преподавателя высшего учебного заведения. Проанализировано понятие “профессиональная компетентность” и раскрыто содержание и структуру профессиональной компетентности преподавателя, ее значения в педагогической деятельности. Также в статье уточнена суть понятия “педагогическая компетентность”, дается ее характеристика, рассматривается процесс взаимодействия “преподаватель-студент” и обосновывается необходимость привнесения изменений в систему подготовки преподавательских кадров. Профессиональная компетентность преподавателя заключается в эффективности взаимодействия с людьми, совокупности знаний, умений и навыков вербального и невербального общения и способности к производительному и результативному взаимодействию в условиях педагогической системы. Поэтому профессиональная компетентность преподавателя является одной из предпосылок подготовки высококвалифицированных кадров в любой отрасли образования. Основным составным компонентом профессионального образования является мотивация к учебе в течение всей жизни. То есть, в работе рассматриваются современные подходы к обеспечению качества высшего медицинского образования, поскольку качество высшего образования является важнейшим вопросом развития современного образования. ua
dc.description.abstract The article is dedicated on the studies of teacher professional competence of university. It is analyzed the concept of “professional competence” and reveals the content and structure of teacher professional competence, its importance in teaching activities. Also in the article is the essence of the concept of “pedagogical competence”, given its characteristics, is considered the interaction “teacherstudent” and justified the need for the introduction of changes in the system of training of teaching staff. The professional competence of the teacher is the efficiency of interaction with people, the body of knowledge and skills, verbal and nonverbal communication and ability to efficient and effective interactions in educational system. Therefore, teacher professional competence is a prerequisite for training of qualified personnel in any field of education. The main component of vocational education is the motivation for lifelong learning. That is, the work considers the new approaches to quality assurance in higher medical education, because the quality of higher education is essential to the development of modern education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject якість вищої освіти ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject педагог ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject педагогічна компетентність ua
dc.subject качество высшего образования ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject педагог ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject педагогическая компетентность ua
dc.subject quality of higher education ua
dc.subject competence ua
dc.subject teacher ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject pedagogical competence ua
dc.subject.classification 378+61 ua
dc.title Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні ua
dc.title.alternative Современные подходы к высшему медицинскому образованию в Украине ua
dc.title.alternative Modern approaches to higher medical education in Ukraine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу