Досліджується проблема використання рефлексивного мислення в освітній практиці.
Наведено основні аргументи доцільності акцентування уваги на розвитку
рефлексивного мислення та особливості його інтерналізації в процесі проектування
освітньої практики. З'ясовано, що рефлексивна практика тяжіє до процесуальності, а
також сприяє кращому розумінню суб'єктом освітньої мети, що дає мотиваційний ефект.
Освітній процес повинен спрямовуватись не на поглинання інформації, а на розуміння
внутрішніх взаємозв'язків досліджуваних об'єктів, розуміння сутності соціальних
феноменів та їх ролі в соціальному процесі.
The article illustrates the problem of the use of reflective thinking in educational
practice. The basic argument of expediency focusing on the development of reflective
thinking and especially its internalization in the design of educational practice. It
was found that reflective practice tends to processuality and promotes a better
understanding of the subject of educational goals, giving motivational effect. The
educational process should not be directed to the absorption of information and
understanding on the internal relationships of the objects, understanding the nature of
social phenomena and their role in the social process