Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриньків, Андрій Петрович
dc.date.accessioned 2018-05-21T06:53:41Z
dc.date.available 2018-05-21T06:53:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гриньків, А. П. Освітні дискурси практики рефлексивного мислення / А. П. Гриньків // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 107 (4). - С. 319-322. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19187
dc.description.abstract Досліджується проблема використання рефлексивного мислення в освітній практиці. Наведено основні аргументи доцільності акцентування уваги на розвитку рефлексивного мислення та особливості його інтерналізації в процесі проектування освітньої практики. З'ясовано, що рефлексивна практика тяжіє до процесуальності, а також сприяє кращому розумінню суб'єктом освітньої мети, що дає мотиваційний ефект. Освітній процес повинен спрямовуватись не на поглинання інформації, а на розуміння внутрішніх взаємозв'язків досліджуваних об'єктів, розуміння сутності соціальних феноменів та їх ролі в соціальному процесі. ua
dc.description.abstract The article illustrates the problem of the use of reflective thinking in educational practice. The basic argument of expediency focusing on the development of reflective thinking and especially its internalization in the design of educational practice. It was found that reflective practice tends to processuality and promotes a better understanding of the subject of educational goals, giving motivational effect. The educational process should not be directed to the absorption of information and understanding on the internal relationships of the objects, understanding the nature of social phenomena and their role in the social process ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Гілея ua
dc.subject рефлексивне мислення ua
dc.subject когнітивний ua
dc.subject освіта ua
dc.subject мислення ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject reflective thinking ua
dc.subject cognitive ua
dc.subject education ua
dc.subject thought ua
dc.subject reflection ua
dc.subject.classification 37.012.1 ua
dc.title Освітні дискурси практики рефлексивного мислення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу