Описано проблему тестового контролю в процесі оцінювання професійних
компетентностей майбутніх учителів інформатики. Визначено організаційні етапи підготовки для
проведення тестового контролю, на яких передбачається підготовка, розробка, апробація та
впровадження розроблених тестів. Охарактеризовано особливості підготовки тестів з дисципліни
«Технології розробки веб-додатків» та подано приклади організації тестових завдань для оцінювання
предметних компетентностей. Запропоновано специфікацію підсумкового тесту, на основі якої
розподіляється і визначається кількість тестових завдань за модулями та темами навчальної
дисципліни.
Описано проблему тестового контроля знаний в процессе оценивания
профессиональных компетенций будущих учителей информатики. Определены организационные
этапы подготовки для проведения тестового контроля, на которых предусматривается подготовка,
разработка, апробация и внедрение разработанных тестов. Охарактеризованы особенности
подготовки тестов по дисциплине «Технологии разработки веб-приложений» и представлены
примеры тестовых заданий для оценивания предметных компетентностей. Предложено
спецификацию итогового теста, в соотвествии с которой определяется количество тестовых заданий
по отдельным модулям и темам учебной дисциплины.
Described problem of test control in process the professional competence of future teachers
of computer science. Identified organizational stages of preparation for test control: training, development,
testing and implementation of the developed test. Characterized the features of preparation of tests in the
discipline "Technology of development of web-application" and presented examples of organizing test tasks
for the evaluation of the subject competence. Proposed a specification of a final test, which distributes and
determines the number of tasks for modules and themes discipline.