Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Г. В.
dc.date.accessioned 2018-05-17T12:48:40Z
dc.date.available 2018-05-17T12:48:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ткачук, Г. В. Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики / Г. В. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 127-131. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19174
dc.description.abstract Описано проблему тестового контролю в процесі оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Визначено організаційні етапи підготовки для проведення тестового контролю, на яких передбачається підготовка, розробка, апробація та впровадження розроблених тестів. Охарактеризовано особливості підготовки тестів з дисципліни «Технології розробки веб-додатків» та подано приклади організації тестових завдань для оцінювання предметних компетентностей. Запропоновано специфікацію підсумкового тесту, на основі якої розподіляється і визначається кількість тестових завдань за модулями та темами навчальної дисципліни. ua
dc.description.abstract Описано проблему тестового контроля знаний в процессе оценивания профессиональных компетенций будущих учителей информатики. Определены организационные этапы подготовки для проведения тестового контроля, на которых предусматривается подготовка, разработка, апробация и внедрение разработанных тестов. Охарактеризованы особенности подготовки тестов по дисциплине «Технологии разработки веб-приложений» и представлены примеры тестовых заданий для оценивания предметных компетентностей. Предложено спецификацию итогового теста, в соотвествии с которой определяется количество тестовых заданий по отдельным модулям и темам учебной дисциплины. ua
dc.description.abstract Described problem of test control in process the professional competence of future teachers of computer science. Identified organizational stages of preparation for test control: training, development, testing and implementation of the developed test. Characterized the features of preparation of tests in the discipline "Technology of development of web-application" and presented examples of organizing test tasks for the evaluation of the subject competence. Proposed a specification of a final test, which distributes and determines the number of tasks for modules and themes discipline. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тестовий контроль ua
dc.subject тестове завдання ua
dc.subject методи тестування ua
dc.subject компетентності ua
dc.subject специфікація ua
dc.subject тестовый контроль ua
dc.subject тестовое задание ua
dc.subject методы тестирования ua
dc.subject компетентности ua
dc.subject спецификация ua
dc.subject test control ua
dc.subject test task ua
dc.subject test methods ua
dc.subject competence ua
dc.subject specification ua
dc.subject.classification 378.146 ua
dc.title Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики ua
dc.title.alternative Тестовый контроль как средство оценки профессиональной компетентности будущих учителей информатики ua
dc.title.alternative Test control as a means evaluation of professional competence of future teacher of computer science ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу