У статті висвітлено теоретико-методичні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі інструментального навчання. Окреслено роль особистісних художніх смаків і професійних уподобань. Розглянуто основні методи формування художнього смаку студента-баяніста в процесі інструментально-виконавської діяльності. Інструментально-виконавська підготовка трактується як багатокомпонентний, цілісний процес художньо-творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва, спрямованого на оволодіння ним певною системою музично-теоретичних знань та практично-виконавських умінь і навичок.
В статье освещены теоретико-методические основы формирования художественного вкуса будущего учителя музыкального искусства в процессе инструментального обучения. Определены роль личностных художественных вкусов и профессиональных предпочтений. Рассмотрены основные методы формирования художественного вкуса студента-баяниста в процессе инструментально-исполнительской деятельности. Инструментально-исполнительская подготовка трактуется как многокомпонентный, целостный процесс художественно-творческого развития будущего учителя музыкального искусства, направленного на овладение им определенной системой музыкально-теоретических знаний и практически исполнительских умений и навыков.
The article covers the theoretical and methodological foundations of forming the artistic taste of the future teacher of musical art in the process of instrumental learning. The role of personal artistic tastes and professional preferences is outlined. The main methods of forming the artistic taste of a student-bayanist in the process of instrumental-performing activity are considered. Instrumental-performing training is interpreted as a multicomponent, holistic process of artistic and creative development of the future teacher of musical art, aimed at mastering it with a certain system of musical-theoretical knowledge and practical-performing skills and abilities.