Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорпіта, Р. Б.
dc.date.accessioned 2018-05-17T12:16:32Z
dc.date.available 2018-05-17T12:16:32Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чорпіта, Р. Б. Теоретико-методичні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / Р. Б. Чорпіта // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 29(39). - С. 150-154. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19161
dc.description.abstract У статті висвітлено теоретико-методичні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі інструментального навчання. Окреслено роль особистісних художніх смаків і професійних уподобань. Розглянуто основні методи формування художнього смаку студента-баяніста в процесі інструментально-виконавської діяльності. Інструментально-виконавська підготовка трактується як багатокомпонентний, цілісний процес художньо-творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва, спрямованого на оволодіння ним певною системою музично-теоретичних знань та практично-виконавських умінь і навичок. ua
dc.description.abstract В статье освещены теоретико-методические основы формирования художественного вкуса будущего учителя музыкального искусства в процессе инструментального обучения. Определены роль личностных художественных вкусов и профессиональных предпочтений. Рассмотрены основные методы формирования художественного вкуса студента-баяниста в процессе инструментально-исполнительской деятельности. Инструментально-исполнительская подготовка трактуется как многокомпонентный, целостный процесс художественно-творческого развития будущего учителя музыкального искусства, направленного на овладение им определенной системой музыкально-теоретических знаний и практически исполнительских умений и навыков. ua
dc.description.abstract The article covers the theoretical and methodological foundations of forming the artistic taste of the future teacher of musical art in the process of instrumental learning. The role of personal artistic tastes and professional preferences is outlined. The main methods of forming the artistic taste of a student-bayanist in the process of instrumental-performing activity are considered. Instrumental-performing training is interpreted as a multicomponent, holistic process of artistic and creative development of the future teacher of musical art, aimed at mastering it with a certain system of musical-theoretical knowledge and practical-performing skills and abilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інструментальне навчання ua
dc.subject баянне мистецтво ua
dc.subject художній смак ua
dc.subject виконавська майстерність ua
dc.subject музична тканина ua
dc.subject инструментальное обучение ua
dc.subject баянное искуство ua
dc.subject художественный вкус ua
dc.subject исполнительское мастерство ua
dc.subject музыкальная ткань ua
dc.subject instrumental study ua
dc.subject artistic flavor ua
dc.subject artistic taste ua
dc.subject performing skill ua
dc.subject musical fabric ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:785 ua
dc.title Теоретико-методичні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу