У статті обгрунтовано експериментальне оцінювання інформатичної складової
фахової компетентності майбутніх менеджерів аграрного виробництва: на основі аналізу психолого-
педагогічної літератури визначено професійні інформатичні компетентності майбутнього фахівця
агропромислового комплексу (АПК); сформульовано принципи добору показників оцінювання
ефективності методичної системи підготовки майбутніх менеджерів АПК з використанням засобів
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ); сформовано завдання та обгрунтовано
методику проведення констатувального педагогічного експерименту; визначено вимоги роботодавців
до рівня інформатичної підготовки майбутніх менеджерів АПК.
В статье обоснована экспериментальная оценка информатической составляющей
профессиональной компетентности будущих менеджеров АПК: на основе анализа психолого-
педагогической литературы дано определение системы профессиональных информатических
компетентности будущего специалиста АПК; сформулированы принципы отбора показателей
оценивания эффективности методической системы подготовки будущих менеджеров АПК с
использованием средств современных ИКТ; сформулированы задачи и обоснована методика
проведения констатирующего педагогического эксперимента; определены требования работодателей
к уровню информатической подготовки будущих менеджеров АПК.
In the article the estimation of the informative component of the professional competence
of the future managers of the agroindustrial complex (AIC): on the basis of the analysis of psychological and
pedagogical literature, the definition of the professional informatics competence of the future specialist of the
AIC is given; principles of selection of indicators for assessing the effectiveness of the methodical system for
training future managers of the AIC with the means of modern ICT are formulated; the tasks are formulated
and the methodology for holding a pedagogical experiment is grounded; the requirements of employers for
the level of informative training of future managers of the AIC are defined.