DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 22 (27) ч. 2. »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18884
Title: Методичні засади формування вокально-хорових компетенцій підлітків у позашкільних начальних закладах
Authors: Бабіченко, Н. О.
Keywords: вокально-хорові компетенції
вокально-хорові навички
інтерактивні методи навчання
мультимедійні технології, підлітки
позашкільні навчальні заклади
школи мистецтв
vocally-choral competenses
vocally-choral skills
interactive methods of studies
multimedia technologies
teenagers
out-of-school educational establishments
schools of arts
вокально-хоровые компетенции
вокально-хоровые навыки
интерактивные методы обучения
мультимедийные технологии
подростки
внешкольные учебные заведения
школы искусств
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бабіченко, Н. О. Методичні засади формування вокально-хорових компетенцій підлітків у позашкільних начальних закладах / Н. О. Бабіченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 153-158.
Abstract: У статті розкрито методичні засади формування вокально-хорових компетенцій підлітків у позашкільних навчальних закладах. Висвітлено сутність вокально-хорових компетенцій, зокрема вокально-хорових навичок, розкрито методичні засади та узагальнено методичні рекомендації з формування вокально-хорових компетенцій. Звернено увагу на вокально-хорову роботу з підлітками у позашкільних навчальних закладах (школах естетичного виховання). Розкрито цінність та значення вокально-хорових компетенцій для збагачення духовного, художньо-емоційного, патріотичного, музичного, естетичного та гуманістичного розвитку учнівської молоді. Розкрито значення інтерактивних методів навчання та мультимедійних технологій у процесі вокально-хорової роботи з учнями підліткового віку в позашкільних навчальних закладах початкової мистецької освіти. Обгрунтовано умови розвитку, навчання, удосконалення та формування вокально-хорових компетенцій підлітків відповідно до їх психолого - фізіологічних вікових особливостей в процесі вокально-хорової роботи. Наголошено, що художньо-виразне виконання кращих вокально-хорових народних, класичних, джазових, багатоголосних сучасних творів розвиває духовність, культуру, емоційність, патріотизм і збагачує музичний та життєвий досвід.
In the article methodical principles of forming of vocally-choral competenses of teenagers are exposed in out-of-school educational establishments. Essence of vocally-choral competenses is reflected, in particular vocally-choral skills, methodical principles are exposed and methodical recommendations are generalized on forming of vocally-choral competenses. Paid attention to vocally-choral work with teenagers in out-of-school educational establishments (schools of aesthetic education). A value and value of vocally-choral competenses are exposed for enriching of spiritual, artistically-emotional, patriotic, musical, aesthetic and humanistic development of student's young people. A value and introduction of interactive methods of studies and multimedia technologies are exposed in the process of vocally-choral work with the students of teens in out-of-school educational establishments of primary artistic education. The value of development, studies, improvement and forming of vocally-choral competenses of teenagers is reasonable accordingly them physiology age-old features in the process of vocallychoral work. It is marked that artistically-expressive implementation of the best vocally-choral folk, classic, jazz, many-voiced modern works develops spirituality, culture, emotionality, patriotism and enriches musical and vital experience.
В статье представлены методические принципы формирования вокально-хоровых компетенций подростков во внеклассных учебных заведениях. Отражена суть вокально-хоровых компетенций, в частности, вокально-хоровые навыки, методические принципы, обобщены методические рекомендации по формированию вокально-хоровых компетенций. Уделено внимание вокально-хоровой работе с подростками во внеклассных учебных заведениях (школах эстетического воспитания). Ценность вокально-хоровых конкурсов раскрываются для обогащения духовного, художественно-эмоционального, патриотического, музыкального, эстетического и гуманистического развития студенческой молодежи. Внедрение интерактивных методов обучения и мультимедийных технологий раскрываются в процессе вокально-хоровой работы с учащимися - подростками во внеклассных учебных заведениях начального художественного образования. Значение развития, совершенствования и формирования вокально-хоровых компетенций подростков соответствует физиологии их возростных особенностей в процессе вокально-хоровой работы. Отмечается, что художественно-исполнительская реализация лучших вокально-хоровых народных, классических, джазовых, современных произведений развивает духовность, культуру, эмоциональность, патриотизм и обогащает музыкальный и жизненный опыт.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18884
Appears in Collections:Випуск 22 (27) ч. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babichenko, N. O..pdf308.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.