Автор на основі аналізу стану здоров’я учнівської молоді, особливостей сучасної вищої фізкультурної
освіти та результатів опитування студентів вищих навчальних закладів наголошує на тому, що дослідження професійної
підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з учнями основної школи є
актуальним і доречним. Результати анкетного опитування майбутніх учителів фізичної культури вказують на низький
рівень знань, умінь та навичок щодо здоров’язбережувальної діяльності з учнями основної школи. У статті акцентується
увага на тому, що для ефективної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності
з учнями основної школи необхідно внести зміни до змісту навчальних дисциплін та навчальних планів підготовки. Автор
підкреслює те, що навчання у вищому навчальному закладі повинно формувати готовність майбутніх учителів фізичної
культури реалізовувати здоров’язбережувальні технології, орієнтувати освітню практику на здатність студентів до
відновлення, збереження та примноження індивідуального здоров’я учнів.
Автор на основе анализа состояния здоровья учащейся молодежи, особенностей современного высшего
физкультурного образования и результатов опроса студентов высших учебных заведений отмечает, что исследование
профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры к здоровьесберегательной деятельности с
учащимися основной школы является актуальным и уместным. Результаты анкетного опроса будущих учителей
физической культуры указывают на низкий уровень знаний, умений и навыков здоровьесберегательной деятельности с
учащимися основной школы. В статье акцентируется внимание на том, что для эффективной подготовки будущих
учителей физической культуры к здоровьесберегательной деятельности с учащимися основной школы необходимо
внести изменения в содержание учебных дисциплин и учебных планов подготовки.
Автор подчеркивает то, что обучение в высшем учебном заведении должно формировать готовность будущих
учителей физической культуры реализовывать здоровьесберегательные технологии, ориентировать образовательную
практику на способность студентов к восстановлению, сохранению и повышению личного здоровья учащихся.
Based on the Analysis State of student’s Health, the characteristics of modern higher physical education and the results of questioning of the students of higher educational institutions, the authors are note that the research of professional preparation of the
future teachers of physical culture for health savings activities with the main school students is relevant and necessary.
Analyses of questionnaire answers of the future teachers of the physical culture indicate a low level of knowledge, cum-
savvy and skills in the health savings activities with students in the main school.
The article focuses attention on the fact that for effective preparation of the future teachers of physical culture for the health
savings activities with the students of the main school, it is necessary to make changes in the content of the academic disciplines and
training curricula.
Training curricula should be supplemented with the discipline “Pedagogical Strategies and Technologies of Health Savings in
School”, and in the content of the academic discipline “The School Course of Physical Culture and Teaching Methods” add a separate
module “Innovative Health Savings Technologies in the Modern General Education Space”.
This will allow for the students to more thoroughly master the professional knowledge, cum-savvy and the skills.
Teaching in the higher educational institutions should be shape the readiness of the future teachers of the physical culture to
the implement health saving technologies, orient educational strategy in the ability of the students to restore, preserve and enhance the students personal health, the authors are emphasize.