DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18716
Title: Використання методів проблемного навчання в процесі викладання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах
Other Titles: Использование методов проблемного обучения в процессе преподавания математических дисциплин в высших учебных заведениях
The use of problem-based learning in teaching of mathematical disciplines in higher education
Authors: Томащук, О. П.
Репета, В. К.
Лещинський, О. Л.
Keywords: математична дисципліна
проблемне навчання
частково-пошуковий метод
евристична бесіда
дослідницький метод
проблемна лекція
похідна
критична точка функції
точка локального екстремуму функції
математическая дисциплина
проблемное обучение
частично-поисковый метод
эвристическая беседа
исследовательский метод
проблемная лекция
производная, критическая точка функции
точка локального экстремума функции
mathematical discipline
problem-based learning
partial search method
heuristic discussion
research method
problem-based lecture
derivative
critical point of a function
local extremum point of a function
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Томащук, О. П. Використання методів проблемного навчання в процесі викладання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах / О. П. Томащук, В. К. Репета, О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 17. - С. 89-97.
Abstract: У статті розкрито зміст методів проблемного навчання та надано рекомендації щодо використання цих методів на лекціях і практичних заняттях з математичних дисциплін. Наведено фрагмент лекції з використанням методів проблемного навчання.
В статье раскрыто содержание методов проблемного обучения: метода проблемного изложения учебного материала, частично-поискового (эвристического) метода, исследовательского метода. Даны рекомендации по использованию этих методов на лекциях и практических занятиях по математическим дисциплинам. Приведен фрагмент лекции по высшей математике по теме “Применение производной к нахождению точек локального экстремума функции” с использованием методов проблемного обучения. В приведенном фрагменте лекции в основном используется частичной-поисковый метод обучения.
The article exposes the content of problem-based learning methods and gives recommendations on their usage in lectures and seminars of mathematical disciplines. A lecture fragment that uses methods of problem-based learning is provided.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18716
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomashchuk.pdf458.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.