Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови організації методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проворова, Є. М.
dc.date.accessioned 2018-04-13T11:06:09Z
dc.date.available 2018-04-13T11:06:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Проворова, Є. М. Педагогічні умови організації методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу / Є. М. Проворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 97-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18711
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на педагогічних умовах організації методичної підготовки майбутніх учителів музики до співацької діяльності на засадах праксеологічного підходу, зокрема на спонуканні майбутніх учителів музики до креативного самовираження в музично-педагогічній діяльності засобами інтерактивного навчання; оптимальному поєднанні теоретичного і практичного компонентів підготовки з проекцією на майбутню продуктивну діяльність; інтеграції різновидів діяльності студентів, спрямованих на виконання дій творчо-педагогічного характеру; використанні у педагогічній практиці форм, методів і засобів мистецьких інновацій, новаторства та самоосвіти; створення нових оригінальних методів навчання музики. ua
dc.description.abstract On the basis of analysis, systematization and generalization of scientific sources, analysis of experimental and scientific work at musical and pedagogical faculties of higher educational institutions of Ukraine are outlined pedagogical conditions of future teachers of music method cal preparation organizational process based on the praxeological approach. The attention is focused on the prompting process of future teachers of music to creative expression in music and teaching activities by means of interactive learning; optimal combination of theoretical and practical components of training in projection for future productive activities; integration of students’ various activities directed at actions of creative and educational nature; usage of forms, methods and means of artistic innovations in teaching practice, innovation and self-education; the creation of new original methods of teaching music. The features of pedagogical conditions are defined according to the contents of professional activities of methodical preparation, specific motivational value, emotional and volitional, cognitive-reflective, creative and projective, behavioral, personalityeffective, perceptual-communicative components of future music teachers’ methodical training. ua
dc.description.abstract В статье акцентировано внимание на педагогических условиях организации методической подготовки будущих учителей музыки к певческой деятельности на основе праксеологического подхода, в частности на побуждении будущих учителей музыки к креативному самовыражению в музыкально-педагогической деятельности средствами интерактивного обучения; оптимальном сочетании теоретического и практического компонентов подготовки с проекцией на будущую продуктивную деятельность; интеграции разновидностей деятельности студентов, направленных на выполнение действий творчески-педагогического характера; использовании в педагогической практике форм, методов и средств художественных инноваций, новаторства и самообразования; создание новых оригинальных методов обучения музыки. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject методична підготовка ua
dc.subject методична підготовленість ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject праксеологічний підхід ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject співацька діяльність ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject methodical preparation ua
dc.subject methodological training ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject praxeological approach ua
dc.subject educational process ua
dc.subject singing activity ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject методическая подготовка ua
dc.subject методическая подготовленность ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject праксеологический подход ua
dc.subject образовательный процесс ua
dc.subject певческая деятельность ua
dc.subject.classification 378:37.011.3-051: 78.001.82 ua
dc.title Педагогічні умови організації методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу