У статті розглянуті концептуальні засади цілісності особистості в контексті
міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освіті. Показано, що цілісність
особистості може бути пріоритетним ресурсом модернізації мистецької освіти.
Міждисциплінарна інтеграція відкриває якісно нові можливості педагогіки духовного
потенціалу особистості. Розкриття змісту інтегрованого спецкурсу для магістрів
музичного мистецтва побудоване на міждисциплінарній інтеграції трьох рівнів:
філософського, загальнонаукового та конкретно наукового.
The article considers the conceptual basis of personal integrity in the context of
interdisciplinary integration in higher arts education. It is shown that the integrity of the individual can be a priority resource of modernization of art education. Interdisciplinary integration opens qualitatively new possibilities of the pedagogy of the spiritual potential of personality. The disclosure of the content of the integrated course for the masters of musical art is built on the interdisciplinary integration at three levels: philosophical, General scientific and konkretnogo.
В статье рассмотрены концептуальные основы целостности личности в контексте
междисциплинарной интеграции в высшем художественном образовании. Показано, что
целостность личности может быть приоритетным ресурсом модернизации
художественного образования. Междисциплинарная интеграция открывает качественно
новые возможности педагогики духовного потенциала личности. Раскрытие содержания
интегрированного спецкурса для магистров музыкального искусства построено на
междисциплинарной интеграции трех уровней: философского, общенаучного и
конкретнонаучного.