статті проаналізовано підходи закордонних та українських науковців до
визначення сутності педагогічної діагностики в освітньому процесі. Визначено основні напрями діагностування в освітньому процесі факультетів мистецтв університетів, якими є: оцінювання результатів освітньої діяльності студентів (дидактична діагностика); вивчення індивідуально-психологічних особливостей з метою педагогічного впливу для підвищення якості освіти майбутніх учителів музичного мистецтва (педагогічна психодіагностика). Виявлено, основні відмінності, що знаходяться в площині оцінювання результатів освітньої діяльності студентів та організації освітнього процесу на засадах модульного навчання на музично-інструментальних та вокально-хорових дисциплінах. Запропоновано низку авторських діагностичних карток.
The approaches of foreign and Ukrainian scientists to the definition of the essence of
pedagogical diagnostics in the educational process are analyzed in the article. The main directions of diagnosing in the educational process of the faculties of the arts of universities are determined: assessment of the results of students' educational activity (didactic diagnostics); The study of individual psychological characteristics for the purpose of pedagogical influence to improve the quality of education of future teachers of musical art (pedagogical psychodiagnostics). The main differences that are found in the evaluation of the results of students' educational activities and the modular organization of the educational process on musical instrumental and vocal-choral
disciplines are revealed. A number of author diagnostic cards is offered.
В статье проанализированы подходы зарубежных и украинских учёных к
определению сущности педагогической диагностики в образовательном процессе. Определены основные направления диагностирования в образовательном процессе факультетов искусств университетов: оценивание результатов образовательной деятельности студентов (дидактическая диагностика); изучение индивидуально-психологичных особенностей с целью педагогического влияния для повышения качества образования будущих учителей музыкального искусства (педагогическая психодиагностика). Выявлено основные отличия, которые находятся в плоскости оценивания результатов образовательной деятельности студентов и модульной организации образовательного процесса на музыкально-инструментальных и вокально-
хоровых дисциплинах. Предложен ряд авторских диагностических карточек.