Стаття розкриває особливості діагностування рівні в сформованості готовності
студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до співацької діяльності школярів у позашкільних мистецьких закладах. Визначенні основні напрями констатувальної роботи, надані характеристики сформованості готовності майбутніх учителів музики до проведення співацько їдіяльності учнів у позашкільних мистецьких закладах.
The article reveals the peculiarities of diagnosing the readiness levels of students of the
faculties of the arts of pedagogical universities for the singing activity of schoolchildren in out-ofschool art institutions. The main directions of the work are determined, the characteristics of the preparedness of future music teachers for conducting the singing activity of students in extracurricular art institutions are presented.
Статья раскрывает особенности диагностики уровней готовности студентов
факультетов искусств педагогических университетов к певческой деятельности
школьников во внешкольных художественных заведениях. Определены основные
направления констатирующий работы, представлены характеристики сформированности готовности будущих учителей музыки к проведению певческой деятельности учащихся во внешкольных художественных заведениях.