У статті розглядається інструментальне виконавство крізь призму організації
навчального процесу, удосконалення технічного рівня учня та високого професіоналізму педагога. Автор наголошує, що реалізація усіх аспектів технічної підготовки вимагає активізації уваги до аналізу проблем, притаманних навчально –методичній роботі. Окреслені завдання публікації полягають у подальшому вивченні даної проблематики, висвітленні основних етапів роботи у класі фортепіано.
The instrumental performance is examined in the article through the prism of organization and the improvement of technical level of the student and teacher`s professionalism. The author notes that the realization of all aspects of technical training requires activation of the attention to the analysis of the problems which are typical in the educational-methodical work in the basic instrument class. Outlined publishing tasks consist in further study of this issue, elucidation the main stages of work in piano class
В статье рассматривается инструментальное исполнительство через призму
организации учебного процесса, усовершенствования технического уровня ученика и высокого профессионализма педагога. Автор отмечает, что реализация всех аспектов технической подготовки требует активизации внимания к анализу проблем, присущих учебно-методической работе. Обозначенные задачи публикации состоят в дальнейшем изучении данной проблематики, освещении основных этапов работы в классе фортепиано.