DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 22 (27) ч. 1. »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18660
Title: Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки
Authors: Гусейнова, Л. В.
Keywords: педагогічні умови
виконавська культура
майбутній вчитель музичного мистецтва
формування виконавської культури
інструментально-виконавська діяльність
готовність до інструментально-виконавської діяльності
teaching conditions
performing culture
future music art teacher
formation of performing culture
instrumental-performing acti vities
readiness to instrumental-performing activities
педагогические условия
исполнительская культура
будущий учитель музыкального искусства
формирование исполнительской культуры
инструментально-исполнительская деятельность
готовность к инструментально-исполнительской деятельности.
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. В. Гусейнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 55-62.
Abstract: У статті розглядаються педагогічні умови які необхідні й достатні для ефективного формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. Створення їх полягає як у підготовці студента до майбутньої професійної діяльності, так і в забезпеченні необхідного середовища впродовж навчання у вузі. Ефективність формування виконавської культури музиканта-педагога визначається як зовнішніми так і внутрішніми умовами. Автор наголошує на важливості таких умов, як цілеспрямований розвиток мотиваційної сфери та вольових якостей; формування готовності до інструментально-виконавської діяльності; опора на метод активізації виконавської практики.
The article deals with the overall analysis of piano pedagogy. The prerequisites of piano performance formation are highlighted. The rel evance of the research process of evolutionary change in piano teaching is substantiated. The rethinking of established performance traditions and educational heritage is seen as a resource to enrich the theory and practice of musical performance. The main stages of scientific and methodological experience in piano education are identified. It is noted that the teaching methods of appropriate historical period are caused by its cultural development and aesthetic attitudes of society. The importance of scientific and methodological evelopments of outstanding musicians-teachers is revealed. The priority principles of instrumental training, that caused dramatic changes inthe content of piano technique, are highlighted. The actual problems of today piano educationare shown.In the context of current trends of piano education reorganization the peculiarities of introduction of modern information technologies and forms of distance education in piano training are considered, and the developmental potential of projectsmethod is disclosed. Based on a retrospective analysis it is proved that the evolution of scientific and methodologicl approaches in the piano education is provided by the combination of innovation with tradition.
В статье рассматриваются педагогические условия, необходимые и достаточные для эффективного формирования исполнительской культуры будущего учителя музыкального искусства. Их создание имеет место как в процессе подготовки студента к будущей профессиональной деятельности, так и в обеспечении необходимой среды на протяжении обучения в вузе. Эффективность формирования исполнительской культуры музыканта-педагога определяется ка к внешними, так и внутренними условиями. Автор подчеркивает на важности таких условий, как целенаправленное развитие мотивационной сферы и волевых качеств; формирование готовности к инструментально-исполнительской деятельности; опоры на метод активизации исполнительской практики.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18660
Appears in Collections:Випуск 22 (27) ч. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huseynova, L..pdf325.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.