Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хуа Вей
dc.date.accessioned 2018-04-03T07:58:28Z
dc.date.available 2018-04-03T07:58:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Хуа Вей. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано : автореф. дис. ... канд. пед. наук. 13.00.02 / Хуа Вей ; [Наук. кер. М. Г. Демидова] ; М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18581
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано. Уточнено сутність і зміст творчого потенціалу в контексті психолого- педагогічної парадигми. Визначено сутність творчого потенціалу майбутніх учителів музики як інтегративного утворення, що полягає в поєднанні професійних і особистісних якостей, здібностей та інтенцій майбутнього вчителя музичного мистецтва, спрямованих на створення суб'єктивно і об'єктивно нового в музично-педагогічній практиці, що спонукає особистість до творчої самореалізації і саморозвитку в процесі навчання гри на фортепіано. Структуру визначеного феномена становлять чотири компоненти: спонукально- ціннісний, когнітивно-світоглядний, креативно-діяльнісний, рефлексивно- інтерпретаційний. У роботі науково обґрунтовано педагогічні умови і принципи формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва на основі аксіологічного, системно-інтегративного, особистісно-креативного, рефлексивного і акме-синергетичного підходів. Розроблено критеріальний апарат, на основі якого експериментально перевірено поетапну методику формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано. ua
dc.description.abstract В диссертации исследована проблема формирования творческого потенциала будущих учителей музыкального искусства в процессе обучения игре на фортепиано. Уточнена сущность и содержание творческого потенциала в контексте психолого-педагогической парадигмы. Определена сущность творческого потенциала будущих учителей музыки как интегративного образования, которое сочетает профессиональные и личностные качества, способности и интенций будущего учителя музыкального искусства, направленные на создание субъективно и объективно нового в музыкально- педагогической практике, что побуждает личность к творческой самореализации и саморазвитию в процессе обучения игре на фортепиано. Структуру данного феномена составляют четыре компонента: побудительно- ценностный, когнитивно-мировоззренческий, креативно-деятельностный, рефлексивно-интерпретационный. В работе научно обоснованы педагогические условия и принципы формирования творческого потенциала будущих учителей музыкального искусства на основе аксиологического, системно-интегративного, личностно- креативного, рефлексивного и акме-синергетического подходов. Разработан критериальный аппарат, на основе которого экспериментально проверена поэтапная методика формирования творческого потенциала будущих учителей музыкального искусства в процессе обучения игре на фортепиано. Ключевые слова: творческая личность, творческий потенциал, творческий потенциал будущих учителей музыкального искусства, обучение игре на фортепиано, положительная установка, поэтапная методика. ua
dc.description.abstract The dissertation researched a topical problem of the forming the creative potential of future teachers of musical art in the process of piano playing education. Creative potential in the context of a psychological-pedagogical paradigm is defined as a holistic system of natural and social qualities of the individual. It is a prerequisite for creative self-realization of teachers. The creative potential of future music teachers in this dissertation is defined as an integrative entity that is revealed in a combination of professional and personal qualities, abilities and intentions of the future teacher of musical art, reproduced in the new musical and pedagogical practice, based on the personal need for creative self-realization and self-development in the process of training piano playing. The substantiated structure of the creative potential of future teachers of musical art includes four components: inductive-value, cognitive-purview, creative-activity, reflexive-interpretive. The work defines scientific approaches, principles and pedagogical conditions of the forming the creative potential of future teachers of musical art in the process of piano playing education. Criteria and indicators for assessing levels of creativity in students are developed in the paper. On the basis of the foregoing, an author's phased methods forming the creative potential of future teachers of musical art in the process of training piano playing is proposed. During the experiment, the effectiveness of the author's phased methods was proved with statistical calculations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творча особистість ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject творчий потенціал майбутніх учителів музичного мистецтва ua
dc.subject навчання гри на фортепіано ua
dc.subject позитивна установка ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject творческая личность ua
dc.subject творческий потенциал ua
dc.subject творческий потенциал будущих учителей музыкального искусства ua
dc.subject обучение игре на фортепиано ua
dc.subject положительная установка ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject project method ua
dc.subject creative potential of future teachers of musical art ua
dc.subject learning to play the piano ua
dc.subject creative personality ua
dc.subject creative potential ua
dc.subject phased methods ua
dc.subject.classification 37.036:37.011.31+78 ua
dc.title Формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу