DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1844
Title: Взаємозв'язане навчання видів мовленнєвої діяльності учнів основної школи в процесі підготовки та створення текстів
Authors: Статівка, Валентина Іванівна
Keywords: взаємозв’язане навчання
система пізнавальних і практичних методів
комбіновані вправи
розосереджена підготовка
мовленнєва діяльність
види мовленнєвої діяльності (слухання, читання, говоріння, письмо)
психобіологічні механізми текстотворення і текстосприйняття (увага, сприйняття і розуміння, пам’ять, мислення)
уміння текстотворення і текстосприйняття
текст
категоріальні ознаки тексту
мовленнєві жанри
interrelated teaching
sestem of exercises
combined exercises
long-term preparation
speech activity
types of speech activity (lestening, reading, speeking, writing)
psicho-biological mechanisms of textbuilding and textcomprehanding (attention, comprehansion and understanding, memory, thinking)
textbuilding and textcomprehanding skills
text
categorial features of text
speech genres
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Статівка, Валентина Іванівна. Взаємозв'язане навчання видів мовленнєвої діяльності учнів основної школи в процесі підготовки та створення текстів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. І. Статівка ; наук. кер. Н. А. Пашківська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 40 с.
Abstract: Дисертація присвячена питанням формування умінь текстотворення і текстосприйняття у взаємозв’язку під час розосередженої підготовки школярів до створення тексту. У роботі описано новий підхід – взаємозв’язане навчання видів мовленнєвої діяльності на матеріалі рідної мови, який базується на концепції комунікативної спрямованості навчання мови, на об’єктивному взаємозв’язку усіх видів мовленнєвої діяльності у процесі їх розвитку. Описана методична система формування умінь текстотворення і текстосприйняття під час розосередженої підготовки до створення текстів учнів 5 – 9 класів шкіл з російською мовою навчання. Єфективність запропонованої методичної системи обгрунтована теоретично і підтверджена практично. Основні результати дослідження знайшли втілення в новій програмі з російської мови для шкіл з російською мовою викладання.
The dissertation is devoted to the problems of forming textbuilding and textcomprehanding skills in their interrelation in the process of long – term preparation of schoolchildren to writing compositions. The work deskribes a new approach -interrelation teaching of different types of speech activity on the basis of the native language. It is created on the concept of communicative tendency in training speech skills and on the objective interrelations of oll types of speech activity in the process of their development. The investigation characterises the metodological system of formin textbuilding and textcomprehanding skills by the 5 th grade school – children using the Russian language as their mother tongue. The effectiveness of the proposed system has been grounded the oretically and approved in practice. The main results of the research have been implemented in the new Russian language teaching programs for schools wich the Russian language of training.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1844
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stativka.pdf402.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.