DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18274
Title: Методика організації та проведення тренінгів: особливості підготовки майбутніх учителів біології
Other Titles: Методика организации и проведения тренингов: особенности подготовки будущих учителей биологии
METHODS OF ORGANIZING AND CONDUCTING TRAININGS: THE FEATURES OF TRAINING OF FUTURE TEACHERS OF BIOLOGY
Authors: Цуруль, Ольга Анатоліївна
Keywords: тренінг
тренинг
методична підготовка
методическая подготовка
будущие учителя биологии
майбутні вчителі біології
методика навчання біології
методика обучения биологии
training
methodical training
future teachers of biology
methods of teaching biology
Issue Date: Dec-2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Цуруль, О. А. Методика організації та проведення тренінгів : особливості підготовки майбутніх учителів біології / О. А. Цуруль // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] : Педагогічні науки / Херсон. держ. ун-т. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2017. - Вип. 79, т. 1. - С. 192-198.
Abstract: У статті досліджується проблема методичної підготовки майбутніх учителів біології до організації та проведення тренінгів. Визначено стан такої підготовки у сучасних педагогічних ЗВО. Запропоновано авторську класифікацію навчальних тренінгів з біології. Обґрунтовано сутність і розкрито особливості реалізації авторського підходу до удосконалення методичної майбутніх учителів біології до організації та проведення тренінгів. Схарактеризовано її інваріантну та варіативні складові.
В статье исследуется проблема методической подготовки будущих учителей биологии к организации и проведению тренингов. Определено состояние такой подготовки в современных педагогических ВУЗах. Предложена авторская классификация учебных тренингов по биологии. Обоснована сущность и раскрыты особенности реализации авторского подхода к усовершенствованию методической подготовки будущих учителей биологии к организации и проведению тренингов. Охарактеризованы его инвариантная и вариативная составляющие.
This article examines the problem of methodical training of future teachers of biology to organizing and conducting trainings. The condition of such training in modern pedagogical higher education institutions is defined. Author's classification of educational trainings by biology is offered. The essence of author's approach to improvement of methodical training of future teachers of biology to organizing and conducting trainings is proved. The features of its realization are revealed. The invariant and variable components of this methodical training are characterized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18274
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsurul Trening 17.pdfосновна стаття202.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.