Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика організації та проведення тренінгів: особливості підготовки майбутніх учителів біології

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цуруль, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2018-03-03T11:41:56Z
dc.date.available 2018-03-03T11:41:56Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.citation Цуруль, О. А. Методика організації та проведення тренінгів : особливості підготовки майбутніх учителів біології / О. А. Цуруль // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] : Педагогічні науки / Херсон. держ. ун-т. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2017. - Вип. 79, т. 1. - С. 192-198. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18274
dc.description.abstract У статті досліджується проблема методичної підготовки майбутніх учителів біології до організації та проведення тренінгів. Визначено стан такої підготовки у сучасних педагогічних ЗВО. Запропоновано авторську класифікацію навчальних тренінгів з біології. Обґрунтовано сутність і розкрито особливості реалізації авторського підходу до удосконалення методичної майбутніх учителів біології до організації та проведення тренінгів. Схарактеризовано її інваріантну та варіативні складові. ua
dc.description.abstract В статье исследуется проблема методической подготовки будущих учителей биологии к организации и проведению тренингов. Определено состояние такой подготовки в современных педагогических ВУЗах. Предложена авторская классификация учебных тренингов по биологии. Обоснована сущность и раскрыты особенности реализации авторского подхода к усовершенствованию методической подготовки будущих учителей биологии к организации и проведению тренингов. Охарактеризованы его инвариантная и вариативная составляющие. ua
dc.description.abstract This article examines the problem of methodical training of future teachers of biology to organizing and conducting trainings. The condition of such training in modern pedagogical higher education institutions is defined. Author's classification of educational trainings by biology is offered. The essence of author's approach to improvement of methodical training of future teachers of biology to organizing and conducting trainings is proved. The features of its realization are revealed. The invariant and variable components of this methodical training are characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject тренинг ua
dc.subject методична підготовка ua
dc.subject методическая подготовка ua
dc.subject будущие учителя биологии ua
dc.subject майбутні вчителі біології ua
dc.subject методика навчання біології ua
dc.subject методика обучения биологии ua
dc.subject training ua
dc.subject methodical training ua
dc.subject future teachers of biology ua
dc.subject methods of teaching biology ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:57 ua
dc.title Методика організації та проведення тренінгів: особливості підготовки майбутніх учителів біології ua
dc.title.alternative Методика организации и проведения тренингов: особенности подготовки будущих учителей биологии ua
dc.title.alternative METHODS OF ORGANIZING AND CONDUCTING TRAININGS: THE FEATURES OF TRAINING OF FUTURE TEACHERS OF BIOLOGY ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу