DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 55 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18025
Title: Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур”
Authors: Башинська, Т.
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Башинська, Т. Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” / Т. Башинська // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. LV (55) : педагогічні та історичні науки. - С. 20-28.
Abstract: У статті проаналізовано теоретичні ідеї щодо організації взаємодії вчителя та учнів початкової школи на основі зарубіжного та вітчизняного досвіду традиційних, раціоналістичних і гуманістичних систем навчання в історичному ракурсі і на сучасному етапі.
В статье проанализированы теоретические идеи относительно организации взаимодействия учителя и учеников начальной школы на основе зарубежного и отечественного опыта традиционных, рационалистических и гуманистических систем обучения в историческом ракурсе и на современном этапе.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18025
Appears in Collections:Випуск 55

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashynska.pdf607.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.