Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Башинська, Т.
dc.date.accessioned 2018-02-13T12:43:49Z
dc.date.available 2018-02-13T12:43:49Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Башинська, Т. Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” / Т. Башинська // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. LV (55) : педагогічні та історичні науки. - С. 20-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18025
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні ідеї щодо організації взаємодії вчителя та учнів початкової школи на основі зарубіжного та вітчизняного досвіду традиційних, раціоналістичних і гуманістичних систем навчання в історичному ракурсі і на сучасному етапі. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы теоретические идеи относительно организации взаимодействия учителя и учеников начальной школы на основе зарубежного и отечественного опыта традиционных, рационалистических и гуманистических систем обучения в историческом ракурсе и на современном этапе. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу