ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Башинська, Т. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T12:43:49Z | |
dc.date.available | 2018-02-13T12:43:49Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Башинська, Т. Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” / Т. Башинська // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. LV (55) : педагогічні та історичні науки. - С. 20-28. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18025 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано теоретичні ідеї щодо організації взаємодії вчителя та учнів початкової школи на основі зарубіжного та вітчизняного досвіду традиційних, раціоналістичних і гуманістичних систем навчання в історичному ракурсі і на сучасному етапі. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализированы теоретические идеи относительно организации взаимодействия учителя и учеников начальной школы на основе зарубежного и отечественного опыта традиционных, рационалистических и гуманистических систем обучения в историческом ракурсе и на современном этапе. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.title | Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” | ua |
dc.type | Article | ua |