DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18000
Title: Моніторинг якості освіти : багатовекторність виміру
Authors: Пастухова, Н. Л.
Keywords: моніторінг
якість освіти
TIMSS
ЗНО
ДПА
monitoring
quality of education
TIMSS
ЗНО
ДПА
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Пастухова, Н. Л. Моніторинг якості освіти : багатовекторність виміру / Н. Л. Пастухова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 155-158.
Abstract: Розглядаючи моніторинг якості освіти на рівні навчального закладу, міста (району), області, мусимо визнати різні підходи як у процедурах проведення моніторингових відстежень, так і в системі індикаторів, інформуванні громадськості, органів управління, замовників і споживачів освітніх послуг. У статті аналізуються результати моніторингових відстежень різного формату (регіональні, національні, міжнародні), спрямовані на підвищення якості загальної середньої освіти.
Examining monitoring quality o f education at the level of educational establishment, city (district), region, should be recognized as different approaches to procedures for conducting monitoring studies, and to a system of indicators, to inform the public, governments, customers and consumers o f educational services. The article analyzes the results of monitoring studies in various formats (regional, national, international), aimed at improving the quality of secondary education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18000
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pastuhova.pdf263.94 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.