Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пастухова, Н. Л.
dc.date.accessioned 2018-02-13T11:49:56Z
dc.date.available 2018-02-13T11:49:56Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Пастухова, Н. Л. Моніторинг якості освіти : багатовекторність виміру / Н. Л. Пастухова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 155-158. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18000
dc.description.abstract Розглядаючи моніторинг якості освіти на рівні навчального закладу, міста (району), області, мусимо визнати різні підходи як у процедурах проведення моніторингових відстежень, так і в системі індикаторів, інформуванні громадськості, органів управління, замовників і споживачів освітніх послуг. У статті аналізуються результати моніторингових відстежень різного формату (регіональні, національні, міжнародні), спрямовані на підвищення якості загальної середньої освіти. ua
dc.description.abstract Examining monitoring quality o f education at the level of educational establishment, city (district), region, should be recognized as different approaches to procedures for conducting monitoring studies, and to a system of indicators, to inform the public, governments, customers and consumers o f educational services. The article analyzes the results of monitoring studies in various formats (regional, national, international), aimed at improving the quality of secondary education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject моніторінг ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject TIMSS ua
dc.subject ЗНО ua
dc.subject ДПА ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject quality of education ua
dc.subject TIMSS ua
dc.subject ЗНО ua
dc.subject ДПА ua
dc.subject.classification 37.014.6 ua
dc.title Моніторинг якості освіти : багатовекторність виміру ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу